Wiecie jak wygrywam w Szachy? Nucąc sobie :)

Re: Wiecie jak wygrywam w Szachy? Nucąc sobie :)

Sputnik
Przeoczyłem Cię.. Z braku czasu przeoczyłem, a raczej nie dopatrzyłem...

Re: Wiecie jak wygrywam w Szachy? Nucąc sobie :)

Najprościej to zagrać ze mną na www.kurnik.pl mój nick to 'kristov78fly' 😎

Re: Wiecie jak wygrywam w Szachy? Nucąc sobie :)

Fisher 960 się kłania ale mam coś bardziej dziwnego 🤔

Re: Wiecie jak wygrywam w Szachy? Nucąc sobie :)

Re: Wiecie jak wygrywam w Szachy? Nucąc sobie :)

Co sądzisz o tym...

Re: Wiecie jak wygrywam w Szachy? Nucąc sobie :)

Mam na chess.com zero błędów na czerwono!!! A świadomie podstawiam figury z zamiarem ataku na pozycje i atakujemy 🤩
-Innymi słowy... Ćwiczta strategię 🤗

Re: Wiecie jak wygrywam w Szachy? Nucąc sobie :)

Uwielbiam wyprowadzać hetmana na spacer 🤭 -wiesz o czym piszę...

Re: Wiecie jak wygrywam w Szachy? Nucąc sobie :)

da®®io
hetman wchodzacy zbyt wczesnie do gry najczęściej wpada w sidła - skoro grywasz online w szachy to napewno jestes lepszy ode mnie - ja grywalem towarzysko i rodzinnie, ale kilka lat temu a teraz wypadlem z rytmu - zajrzałem na ten kurnik, ale na smartfonie nawigowanie po nim jest nieco skomplikowane - brakuje mi wyszukiwarki graczy po nicku wiec nie dotarlem do twojego konta - teraz mam wolny net więc ladowanie mi się ślimaczy-jak będę mieć znów szybszy transfer to się bardzej wgryzę - może na początek wejdę w warcaby albo w mahjonga
123