Wiecie jakie mam WYMAGANIA dot. Mojej POŁÓWKI?!

Wiecie jakie mam WYMAGANIA dot. Mojej POŁÓWKI?!

By mnie zaakceptowała jakim jestem.

Palę szlugi, piję piffko okazjonalnie z kolegami na lotnisku.

Nie biję, nie szarpię moich Partnerek - miałem konfrontacje z tego tytułu i byłem jedynym co nie szarpał a kilkanaście związków miałem :) To o co tu KAMAN?

Widocznie jestem inny a Laski to lubią.

Skoro tak? Sorry ale z związku tym nie nadaję się do tego Świata!

Wiecie co mi powiedziała moja pierwsza miłość przy ro zstaniu..
-Co spierdoliłem, że ode mnie odchodzisz?!

Odpowiedziała mi "za dobry byłem"

To mnie [mod] ten tekst przerósł!

Re: Wiecie jakie mam WYMAGANIA dot. Mojej POŁÓWKI?!

Sputnik
Muzyczka

Re: Wiecie jakie mam WYMAGANIA dot. Mojej POŁÓWKI?!

Przyłaszczka
Ten post był aktualizowany .
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sputnik
Sputnik napisał/a
[...]

To mnie [] ten tekst przerósł!
Druga połówka Będzie Twoim ideałem, tak samo, jak Ty jej. Wasze wady będą doskonałe, zabawne i czarujące. Jedyny problem to ją znaleźć, tę swoją drugą połówkę i żeby jeszcze wolna była.
Powodzenia.
𝙏𝙧𝙖𝙬𝙮 𝙣𝙞𝙚 𝙢𝙖 🤣🤣🤣

Re: Wiecie jakie mam WYMAGANIA dot. Mojej POŁÓWKI?!

Sputnik
A i vice wersja 🥰

Nie chce mi się zagłębiać w te tamaty bo to temat rzeka!

Wiry mnie wciągną i tyle widzieli...

Nawet nie mam pomysłu na muzyczkę by przemyśleć temat...

Wróć to tempo! Przypomniałem sobie coś co miałem w tyle swojej zakutej dyńki 😊 Uciekać!