Witaj Jolu:) i pozwól mi na przedstawienie mojego stanowiska w sprawie nowego ukladu tego forum

Witaj Jolu:) i pozwól mi na przedstawienie mojego stanowiska w sprawie nowego ukladu tego forum

da®®io
Witaj Jolu-Miło Cię tutaj widzieć:)
dziękuję za ten komentarz do naszych tutejszych przepychanek, ale nie do końca zgadzam się z Twoją opinią co do mojej roli w tej " aferce " mimo że prawda jest taka, ze nigdy wszystkich nie da się zadowolic to w tym przypadku uwazam że  wlasnie w tych zmianach zostal zawarty pewien  konsensus uwzględniajacy upodobania kazdej ze stron bo ja i Marcin mamy kategorie, a reszta ma do dyspozycji tablice z chronologicznymi wpisami - więc w czym tkwi ten problem to ja nie wiem? przeciez ten dzial to jest taki hydepark jaki mieliscie na głównej tablicy a tylko od nas zalezy czy beda w nim powstawac nowe tematy czy tylko będzie rozwijany wątek hieny ktory staje sie jakis dziwny bo o wszystkim

Re: Witaj Jolu:) i pozwól mi na przedstawienie mojego stanowiska w sprawie nowego ukladu tego forum

da®®io
opuszczam wątek hieny ktory stał się przeładowany wieloscią poruszanych tematow - takie watki przypominają mi zabawe w gluchy telefon gdzie kazdy wymysla i gada cos bez ładu i skladu nie wiadomo.o czym - mnie takie wątki męczą bo intecja autora zakladajacego watek jest dyskusja o jakim problemie a nie skakanie z tematu na temat

Re: Witaj Jolu:) i pozwól mi na przedstawienie mojego stanowiska w sprawie nowego ukladu tego forum

da®®io
myslę, że Marcin już wytlumaczyl powody tej zmiany formuły tego forum i temat możnaby juz zakończyć bo te zmiany nie są tak wielkie jak przedstawiaja nasi " oponenenci "
Jolu zagladaj do nas częsciej i rozwijaj tutaj swoje tematy także w kategoriach:) a nie tylko na off hieny...miłego dnia, hej

Re: Witaj Jolu:) i pozwól mi na przedstawienie mojego stanowiska w sprawie nowego ukladu tego forum

da®®io
dla mnie ten uklad forum jest bardzo przyjazny i funkcjonalny -
Róznimy się od Atlantydy tym że dyskusje miedzy nami mogą byc konkretniejsze i tematyczne

ps. pamietasz pytanie Korbaszewskiego o idee forum NA? tam nie ma żadej myśli przewodniej oprócz jazdy w prawo wokół lotha i " czapkowania " grupie parasolkowej

Re: Witaj Jolu:) i pozwól mi na przedstawienie mojego stanowiska w sprawie nowego ukladu tego forum

Reeety, dla "porządku" założyłeś nawet oddzielny wątek!😀👿

Witaj Darku,
nie chcę już się na ten temat rozwodzić.
Myślę, że każdy kto chciał przedstawił swoje stanowisko, ale nie przypisuj robienia "wielkiej afery" (mi ani nikomu innemu) tylko dlatego, że moje zdanie jest inne od Twojego, dodatkowo stanowi forumową większość! :)))😉

Odniosłam się już w poprzednim wątku i nie chcę powtarzać.
Niemniej życzę Tobie i wszystkim odwiedzającym to forum, by "dobra zmiana" faktycznie taka była! 😉

Pozdrawiam! :)

Re: Witaj Jolu:) i pozwól mi na przedstawienie mojego stanowiska w sprawie nowego ukladu tego forum

da®®io
Jolu, sami sobie komplikujecie obslugę forum-lwiczka mi zarzuca ze przeniosłem jej wątek, a ja go wcale nie ruszałem jedynie wpisalem sie tan w związku z multikinem o ktorym wspomniała - czy nie widac ze ten jej wątek do Ciebie nadal tam jest i ze te nerwowe napastliwe teksty w stosunku do mnie o tym temacie tworza niepotrzebną kwaśną atmosfere