Witaj mój dariuszku!

Zablokowano 5 wiadomości Opcje

Witaj mój dariuszku!

hehe
Jak ja się za tobą padalcu stęskniłam😝😝😝

Re: Witaj mój dariuszku!

da®®io
piszesz do mnie w formie żeńskiej żebym się miarkował? przecież wiesz, że i tak to pewnie trafi do kosza

Re: Witaj mój dariuszku!

piszesz do mnie w formie żeńskiej żebym się miarkował? przecież wiesz, że i tak to pewnie trafi do kosza
Skoro zacząłeś z nią/nim dyskutować to ja sie nie mieszam. Działaj wedle własnego uznania kolego moderatorze ;)

Re: Witaj mój dariuszku!

hehe
Wiem pierdoło,chciałam ci tylko dać znać jak bardzo się stęskniłam za tobą.😝😝😝

Re: Witaj mój dariuszku!

da®®io

miałem Ci pokazać " faka " ale doceń moją kreatywność
i przyjmij tego tęczowego kolorowego ślimaka:)