Witajcie moi kochani

Izaak
Jak to mówią, święta, święta i po świętach. U mnie było bardzo radośnie. A Wam jak minęła Chanuka? Opowiadajcie.

Re: Witajcie moi kochani

Wenus
Witaj Izaaku :) Znalazłam w wiki, że to jest święto żydowskie. Przyznaję pierwszy o nim słyszę, czy mógłbyś nam nieco przybliżyć na czym ono polega, jakie obrzędy są z nim związane, itp. :)

Re: Witajcie moi kochani

Wenus
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Izaak
U nas też już po Świętach. Szkoda, że nie podzieliłeś się z nami tym, w jaki sposób obchodzicie Wasze Święta.

Re: Witajcie moi kochani

da®®io
Wenus:) tutaj masz google traktujące o tym Święcie Chanuka https://www.google.pl/search?client=ms-opera-mini-android&channel=new&dcr=0&q=swieto+chanuka&oq=& ale przeciez wiadomo, że autor robi sobie jaja

Re: Witajcie moi kochani

Wenus
Chciałam go trochę "pociągnąć za język" ale jakiś on taki małomówny ;)))
PS. przepadłeś gdzieś na świąteczny czas ale dobrze że wróciłeś :)

Re: Witajcie moi kochani

da®®io
no hej:) Ciebie też miło widzieć:) zrobiłem sobie małą przerwę, ale wczoraj troll " anonim " *chłodnym okiem* trochę mnie uaktywnił więc jestem

Re: Witajcie moi kochani

Wenus
Jakbyś znowu gdzieś wsiąkł to już dziś Ci życzę udanej zabawy sylwestrowej :)

Re: Witajcie moi kochani

da®®io
dzięki i wzajemnie:) nic specjalnego na niedzielę nie planuję, ale i tak do Ciebie trafię w tą " magiczną noc " :)
12