Witam, jestem lekarzem psychiatrą

psychiatra
Trafiłem przypadkowo na to forum i chciałbym podzielić się z Państwem kilkoma uwagami.
Jak rozumiem, stworzyliście grupę dyskusyjną, złożoną z ludzi upośledzonych emocjonalnie i niezbyt rozwiniętych intelektualnie, w celu samopomocy i jednocześnie ucieczki oraz obrony przed światem, którego nie pojmujecie.
Powiem Państwu, że nie jest to dobry pomysł. Przeczytałem kilka stron forum i wyraźnie widzę, że wasze fobie, obsesje, nerwice, natręctwa, a także różne schorzenia typu schizofrenia, nasilają się i pogłębiają w bardzo szybkim tempie. Nie wierzcie w plotki, że zaburzenia i choroby umysłowe można leczyć samodzielnie.
Potrzebujecie fachowej pomocy lekarskiej. Nie wstydźcie się o nią prosić. Podajcie nazwy miast, w których mieszkacie, a bardzo chętnie wskażę wam adresy placówek, do których możecie się zgłosić i uzyskać bezpłatną pomoc.
Pozdrawiam i liczę, że mnie posłuchacie, bo to żaden wstyd być chorym umysłowo.

Re: Witam, jestem lekarzem psychiatrą

da®®io
psychiatro, lecz się sam

Re: Witam, jestem lekarzem psychiatrą

hiena
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez psychiatra
Wrocław ... z góry Dziękuje..

Re: Witam, jestem lekarzem psychiatrą

Ryo2
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez psychiatra
Chrzęszczyrzewoszyce

Re: Witam, jestem lekarzem psychiatrą

Jola
Jutro będzie Napoleonem,  Julkiem Cezarezm albo Asterxem, względnie Ryszardem, lub Alicją! :)))
Ego go "dobije" :)))