Wrzucę Wam coś ultraromantycznego

To romantyczne zaręczyny, w takim wydaniu:

Tak romantyczne, że nie da się tego oglądać i słuchać. Płakałem jak musiałem oglądać

Re: Wrzucę Wam coś ultraromantycznego

dziewczyna z perłami
Szuwarku, wyjdź z ukrycia. Szczęśliwego Nowego Roku!

Re: Wrzucę Wam coś ultraromantycznego

szuw napisał/a

To romantyczne zaręczyny, w takim wydaniu:

Tak romantyczne, że nie da się tego oglądać i słuchać. Płakałem jak musiałem oglądać

Chyba powinnam Ci przesłać jakąś piosenkę związku z Twoim pojawieniem się ale jakoś nie wiem jaką.
,-2

Re: Wrzucę Wam coś ultraromantycznego

,-2

Re: Wrzucę Wam coś ultraromantycznego

Kawusia
Ana napisał/a
szuw napisał/a

To romantyczne zaręczyny, w takim wydaniu:

Tak romantyczne, że nie da się tego oglądać i słuchać. Płakałem jak musiałem oglądać

Eno szału nima. Ja Wolę ten samochód zamiast tych róż :))))))) i tej muzy :)))
Popatrz Ana jak facetom na początku zależy,stać ich na takie czyny.A potem to ani zwiędłego kwiatka żaden nie przyniesie,ech te chłopy.....

Re: Wrzucę Wam coś ultraromantycznego

rozalka
Też się popłakałam:) Zwłaszcza na koniec:)

Re: Wrzucę Wam coś ultraromantycznego

Lady szatan
 Ahaha 😂 Cześć Szuwarku, ciekawe czy byś się śmiał czy płakał ze śmiechu jakbyś widział jak mój kolega dziś rano na klęczkach wkłada buty na me stopy, ja jestem mało romantyczna ale coś mi to przypominalo. A tak poza tym życzę Tobie oraz sympatycznym gościom tej bezludnej wyspy, ktora ostatnimi czasy nabrała rumieńców zdrowia i pogody ducha i realizacjj marzeń w tym Nowym 2017 Roku
😇
Spadam odpoczywać, do zobaczenia.

Re: Wrzucę Wam coś ultraromantycznego

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez rozalka
rozalka napisał/a
Też się popłakałam:) Zwłaszcza na koniec:)
Koniec był zdecydowanie najlepszy, pozdrawiam Rozalkę :)