Wszyscy jesteśmy kuzynami

Czy chciałbyś wyruszyć w podróż opartą na Twoim DNA?

Re: Wszyscy jesteśmy kuzynami

sputnik tablet
Niestety film mi się nie otwiera ale odpowiem to awansem. Polak jest przybyszem z rejonów Kazachstanu. Wystarczy śmignąć za Wisłę na wschód i już jest inna mentalność, rysy twarzy, gadka itd.

Re: Wszyscy jesteśmy kuzynami

Królewska Lwica;)
Ten post był aktualizowany .
Czesc Wam kuzyni:)) Zaraz obejrze,bo ciekawia mnie drzewa genealogiczne .Sama wyruszylam sladami przodkow i sporo sie dowiedzialam o swej tozsamosci. Powiem tak. Wszyscy jestesmy wielokulturowi. Jestesmy dziecmi matki ziemi. Nie ma rdzennych narodowosci.  To mit. "Prawdziwi Polacy"? Chyba tylko na Atlantydzie;)) Ale ona zatopiona:) Mysle ze wielu "Polaków" stamtąd zdziwiłoby sie kim jest,kim sa ich przodkowie gdyby zdecydowali sie isc sladami swojego DNA:) Ale na to sa zbyt tchorzliwi. Lepiej siedziec na zadupiu i myslec ze jest sie pepkiem swiata:))

Re: Wszyscy jesteśmy kuzynami

wróżka Indygo
 Skoro jesteśmy to znaczy nasz materiał genetyczny przetrwał wieki. Fascynujace

Re: Wszyscy jesteśmy kuzynami

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez sputnik tablet
sputnik tablet napisał/a
Niestety film mi się nie otwiera ale odpowiem to awansem. Polak jest przybyszem z rejonów Kazachstanu. Wystarczy śmignąć za Wisłę na wschód i już jest inna mentalność, rysy twarzy, gadka itd.
Cześć Sputniku to może ta wersja z YouTube się otworzy: https://youtu.be/tyaEQEmt5ls

Re: Wszyscy jesteśmy kuzynami

OBCY / SWÓJ

"Film ten jest opowieścią o bogactwie różnorodności świata opowiedzianą poprzez archetypicznych bohaterów. Porusza kwestie wrażliwości względem drugiego człowieka, naznaczenia, odmienności oraz walki z uprzedzeniami i mową nienawiści. "

A to jeden z komentarzy, który ukazał się pod filmem: