Wszystkiego Najlepszego wszystkim dzisiejszym solenizantkom! 馃槂

classic Klasyczny list Lista threaded W膮tki
26 wiadomo艣ci Opcje
1234
Odpowiedz | W膮tki
Otw贸rz ten post w widoku w膮tku

Wszystkiego Najlepszego wszystkim dzisiejszym solenizantkom! 馃槂

馃槂馃槣馃槂
Odpowiedz | W膮tki
Otw贸rz ten post w widoku w膮tku

Re: Wszystkiego Najlepszego wszystkim dzisiejszym solenizantkom! 馃槂

Jola
W艂a艣nie zauwa偶y艂am, 偶e powy偶szy, to m贸j tysi臋czny post, jeszcze tylko oko艂o 30ty艣. i "dobiegn臋" do Lothar niby Wojtka! :D
Odpowiedz | W膮tki
Otw贸rz ten post w widoku w膮tku

Re: Wszystkiego Najlepszego wszystkim dzisiejszym solenizantkom! 馃槂

Jola
Jeszcze raz wszystkiego NAJ.... dla Lwiczki Podr贸偶niczki i innych Jolek odwiedzaj膮cych to forum! 馃槉

Do mi艂ego!

Odpowiedz | W膮tki
Otw贸rz ten post w widoku w膮tku

Re: Wszystkiego Najlepszego wszystkim dzisiejszym solenizantkom! 馃槂

Jola
W odpowiedzi na pojawi艂a si臋 wiadomo艣膰 opublikowana przez Jola

"Pi臋kna inaczej"! :D
Odpowiedz | W膮tki
Otw贸rz ten post w widoku w膮tku

Re: Wszystkiego Najlepszego wszystkim dzisiejszym solenizantkom! 馃槂

Sputnik
W odpowiedzi na pojawi艂a si臋 wiadomo艣膰 opublikowana przez Jola
Wszystkiego cudownego, Kwiatuszku :) W艂a艣nie pomykam w Twoj膮 ma艅k臋 ale w Modlinie Target b臋dzie na wsch贸d. Muzyczka! https://m.youtube.com/watch?feature=youtu.be&v=2UV_Sibav-U
Odpowiedz | W膮tki
Otw贸rz ten post w widoku w膮tku

Re: Wszystkiego Najlepszego wszystkim dzisiejszym solenizantkom! 馃槂

Jola
Dzi臋kuj臋 Krzy艣ko ....Kwiatuszku! :))):D

PS.
Zmykam, a Ty uwa偶aj na siebie ...i wszystkich woko艂o! :)
Odpowiedz | W膮tki
Otw贸rz ten post w widoku w膮tku

Re: Wszystkiego Najlepszego wszystkim dzisiejszym solenizantkom! 馃槂

Kpt.Wojtek
I Tu najlepszego, Jolu!

Kpt.Wojtek 馃専
Odpowiedz | W膮tki
Otw贸rz ten post w widoku w膮tku

Re: Wszystkiego Najlepszego wszystkim dzisiejszym solenizantkom! 馃槂

Pere艂ka
W odpowiedzi na pojawi艂a si臋 wiadomo艣膰 opublikowana przez Jola
呕ycz臋 Ci wielu dobrych i ciekawych chwil, kt贸re zapami臋tuje si臋 na d艂ugo.
Z tej okazji mam dla Ciebie film, w kt贸rym g艂贸wna bohaterka z Tob膮 mi si臋 kojarzy. Taka moc, kt贸ra sztywniaka przemieni w ciekawego m臋偶czyzn臋.
"Dzie艅 w Middelton". Mi艂ego ogl膮dania!
1234