Wszystkiego najlepszego z okazji moich imienin ;)

Wszystkiego najlepszego z okazji moich imienin ;)

Sputnik
Coś zaserwuję patrona mojego imiennika :) https://m.youtube.com/watch?v=PV8MmbqMrck&feature=youtu.be

Re: Wszystkiego najlepszego z okazji moich imienin ;)

Wszystkiego Najlepszego Sputniku! Gratuluję też poczucia humoru! Poczucie humoru jest zawsze bardzo cenne — gratuluję i Pozdrawiam!

Re: Wszystkiego najlepszego z okazji moich imienin ;)

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sputnik
Filmik o wyprowadzaniu auta z poślizgu obejrzałem. Sputniku, ja tym się fascynowałem, gdy miałem 20 lat

W moim mieście, pod stadionem był duży, nieogrodzony plac. Gdy zimą pokrywał się śniegiem lub lodem, to często jeździłem tam poszaleć na ręcznym, poćwiczyć piruety i wychodzenie z poślizgu.

Był też tor samochodowy PZM-otu, gdzie portier za 10 zł pozwalał (w tygodniu) wjechać "cichaczem" i pojeździć, poszaleć. Szalało się, oj szalało...

Jeśli miałbym się czymś pochwalić, to pochwaliłbym się tym, że prawko mam od 16 roku życia i nigdy nie miałem wypadku samochodowego, poza drobnymi, nielicznymi otarciami i stłuczakmi :)

Re: Wszystkiego najlepszego z okazji moich imienin ;)

da®®io
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sputnik
Samych Pomyślności:) dla Ciebie

-wódka o smaku chrzanowym

Re: Wszystkiego najlepszego z okazji moich imienin ;)

Sputnik
Eheheheeee... Dzięki Stary :)))

Re: Wszystkiego najlepszego z okazji moich imienin ;)

Kiedyś miałem auto zastępcze Fiat Seicento 1.1 van odchudzony na maxa to na prawdę śmigało :) Auto szło na złom więc go nie oszczędzałem ;) Wpadłem na genialny pomysł by ze 150 do zera hamować /bez ABS/. Eh. Ścieżka na Nasielsk z Płońska i jade te 150 i hebel na maxa i auto ustawiło się w moment w lewaka o 90 stopni! Odbiłem w prawaka i nim ustawiło auto w trajektorii to już kontrowałem dalej w lewaka i uff ustabilizowany. Trwało to może 3-5 sekund? Na budziku zrobiło się 110-120 km/h. Chyba nie muszę domniemywać co by się stało jakbym złapał pobocze :) Szerokości, przyczepności życzę :)

Re: Wszystkiego najlepszego z okazji moich imienin ;)

:)