Wykluł się pierwszy mały bociek

zoolog
Chyba też chciał zobaczyć Madziunię. :D

Re: Wykluł się pierwszy mały bociek

Inna mama
Raczej ze szczęścia, że Tomasz Komenda stał się wolnym człowiekiem, emocje rozsadziły skorupę, nie jedną...

Re: Wykluł się pierwszy mały bociek

Madziunia
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez zoolog
Normalnie dostaliście bzika na widok bociana. I jakbym tak zakwestionowała Adama jako ssaka, co czynię, to macie gniazdo bez człowieka i bocian pasuje jako dostawca potomstwa... pacany.

Re: Wykluł się pierwszy mały bociek

zoolog
Adam był ssakiem, chociaż nie ssał matki, bo był od razu dorosły.

Re: Wykluł się pierwszy mały bociek

da®®io
przeciez to zenujaca bzdura-dorosly ulepiony z gliny:)

Re: Wykluł się pierwszy mały bociek

zoolog
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Inna mama
To sprawa tego Komendy jeszcze się utrzymuje na powierzchni? Myślałem, że ludzie są już na tyle wytresowani, żeby szybko zapominać o takich tematach, gdyż inaczej grozi to dekapitacją urzędników odpowiedzialnych za zbrodnie, a których żadne sądy nie skazują.

Re: Wykluł się pierwszy mały bociek

zoolog
Po co zabierasz głos w tematach, o których nie masz pojęcia? Adam nie był ulepiony z gliny. Pomyliło ci się z Golumem - on był z gliny.

Re: Wykluł się pierwszy mały bociek

Madziunia
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez zoolog
Ale mnie to rajcuje, mimo wszystko. Bociek... taki mały i wie czego chce. Nie przesadzasz?
1234