Z okazji Waszego święta

Przyłaszczka
Dla wszystkich, którzy czują się Chłopakami.
https://www.youtube.com/watch?v=1UUYjd2rjsE

"...znajdź swoje miejsce
W oku cyklonu
Szukaj róż po drodze
Tylko uważaj na kolce"

Wszystkiego, co piękne:)
🦋🦋🦋

Re: Z okazji Waszego święta

MaryLou
Oj tak,Chlopaki serdecznosci w Dniu Waszego swieta!:) Marcin,Darek,Krzyś niech Wam sie dobrze dzieje!

Re: Z okazji Waszego święta

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Przyłaszczka
Przylażczka napisał/a
[...]

Przylażczko,

bardzo dziękuję za życzenia i super piosenkę, ech zasłuchałem się :)

Re: Z okazji Waszego święta

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez MaryLou
MaryLou napisał/a
Oj tak,Chlopaki serdecznosci w Dniu Waszego swieta!:) Marcin,Darek,Krzyś niech Wam sie dobrze dzieje!
Lwiczko, dzięki za serdeczność, bardzo dziękuję :)

Re: Z okazji Waszego święta

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Przyłaszczka
PS.  Przepraszam, że tak rzadko odpisuję, ale dni są dla mnie chyba za krótkie i ciągle brakuje mi czasu. Nawet gdy sobie obiecuję, że codziennie coś napiszę na forum, to później i tak nic z tego nie wychodzi.
Przepraszam i dziękuję, że jesteście :)

Piosenka dla Was:

Re: Z okazji Waszego święta

MaryLou
My -ja dziekujemy Ci ze mozemy czasem cos napisac..:)Pozdrawiam cieplo przy jesieni koloru sliwki..z panem Dlugoszem...spiewa Malgosia Kozlowska...:)inna interpretacja...https://www.youtube.com/watch?v=pGFYpOWi4Pc