Złoty Mistrz Olimpijski! Kamil Stoch!!

Lwiczka9
....wspaniałe!  Pozdrawiam Was! Srebro niemca dla Wellingera. Brąz dla norwega Johnsona..Mocny konkurs, zasłużona wygrana.Gratulacje!

Re: Złoty Mistrz Olimpijski! Kamil Stoch!!

Kpt.Wojtek
Podziwiam i gratuluje zlota!
PS. Ogladalem skoki na TVP i w niemieckiej. Niemieccy komentzatorzy sie ciesza i dopinguja kazdy dobry skok, bez znaczenia kto skakal.
Polscy komentatorzy gadaja, wspominaja, gadaja, prawie zero zaintereowania  i dopiero kiedy skacze Polak zaczynaja wykazywac emocje:D

Re: Złoty Mistrz Olimpijski! Kamil Stoch!!

Lwiczka9
Swinto prowda  kapitanie...Wole eurosport...no ale wiesz...pan komentator Szaranowicz oswiadczyl,ze to jego ostatnia (piata!sic!) olimpiada...to ryknął zdrowio z aktorem (bylym)panem Babiarzem.:)))) ten to bajarz dopiero....Lubie dwoch panow komentatorow Tour de France..tez swawola,no ale na poziomie..:))

Re: Złoty Mistrz Olimpijski! Kamil Stoch!!

da®®io
brawo Kamil:) ale obawiam się, ze to będzie nasze jedyne złoto na tej Olimpiadzie-druzynę widzę na nizszym podium ps. ci kolarscy komentatorzy to Jaroński i Wyrzykowski-oni już tak "przynudzają " na wyscigach od ponad 15 lat, ale wiedzę o kolarstwie mają ogromną

Re: Złoty Mistrz Olimpijski! Kamil Stoch!!

Lwiczka9
Mozna sie z nich posmiac Darku to fakt:))) snuja opowiesc,ze mozna usnac:)))) no i te francuskie krajobrazy..mi to pasi:) W przyszlym roku robie wielki objazd francji,juz wydrukowalam program wycieczki...:) Milej nocki...spokojnie z ta NA....Odpuscilam sobie na troche:))Kolorowych!

Re: Złoty Mistrz Olimpijski! Kamil Stoch!!

da®®io
a mnie dzisiaj podjeżyli wiec troche tam powalczylem, ale na koniec pani zamordziasta wszystko mi skasowała-ona ma jakis przerost chorej ambicji

Re: Złoty Mistrz Olimpijski! Kamil Stoch!!

hiena
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
Ogladalam tez...fajnie ze wygral...to jest jego najlepszy sezon...choc w Sochi mial dwa medale...ale moze uda sie druzynowo tez?...mysle podobnie ze powinni inwestowac w inne dyscypliny narciarskie...

Re: Złoty Mistrz Olimpijski! Kamil Stoch!!

Lwiczka9
hienko,masz racje...troszke te skoki juz nudnawe sie robia,hehee...ja tez lubie biathlon..tam sie duuuzo dzieje..to strzelanie itd...
12