Na Interii pojawił się anonimowy troll Hania i...

Na Interii pojawił się anonimowy troll Hania i...

da®®io
zabrzmiał mi znajomo, bo zagadnął mnie na łosia, i raczej nie jest to przypadek-bo się nieszczerze szczerzył - chyba wiem kto to, więc dostał ode mnie kontrę

Re: Na Interii pojawił się anonimowy troll Hania i...

Lwiczka9
Kogo typujesz? O ile chcesz powiedziec....

Re: Na Interii pojawił się anonimowy troll Hania i...

dlatego informuję cię prowokatorska Haniu, w tej zagadce chodziło o RENIFERA chyba wiesz czym się różnią te zwierzęta i nie łaź za mną-pilnuj swojej tupy

Re: Na Interii pojawił się anonimowy troll Hania i...

da®®io
powiem tak, łosiem mnie nazwał na marsie lothar gdy zapomniał się przelogować z ba1, a tutaj to padło w rozmowie Any z anonimem ( zaraz to znajdę ) ale na Atlantydzie z tej zagadki wyśmiewał się illum, a więc wnioski są ciekawe

Re: Na Interii pojawił się anonimowy troll Hania i...

oto wpis illuma z Atlantydy i to nie jest przypadek-te trolle mają "  spółdzielnię "
cytuję illuma = jedyne co mogą tam
robić to rozwiązywać zagadki Darria pt. "który łoś na rysunku nie "ma rogów?"...:DDD "

Re: Na Interii pojawił się anonimowy troll Hania i...

hiena
Calkiem mozliwe...nie Ma go teraz tam...

Re: Na Interii pojawił się anonimowy troll Hania i...

da®®io
na NA był taki anonimowy prowokator Hania, becia, ania, który powodował u mnie ostrzejsze reakcje za które byłem sekowany  przez Serenity-ten sam troll atakował sputnika i ryo, aż ich "zamęczył"

Re: Na Interii pojawił się anonimowy troll Hania i...

Lwiczka9
No wlasnie..gdzie jest Ryo,gdzie jest sputnik,gdzie jest TB??? sami widzimy,jak NA nie toleruje obiektywizmu i odmiennych pogladow. Jak nie pisowiec to nie nasz...taka polityka adminki,skad to znamy??? Inny to wróg. swietnie wpisuja sie w polityke pisuaru. Ksenofobia i brak tolerancji. Zamordyzm i tyle.  i jeszcze sobie roszcza,ze ktos jest u nich ' w gosciach" :))))))) A znaja to: gosc cham...ale swoje prawa ma? :) ja  zadnym gosciem tam nie jestem,niech sobie lotarek nie roi:)) aaaa...broni swego i adminki domu jak twierdzy:))))))) dawno mowilam-połączyc majątki:))))
1234 ... 6