Na Interii pojawił się anonimowy troll Hania i...

Re: Na Interii pojawił się anonimowy troll Hania i...

da®®io
no i proszę, na interii byl atak na mnie " tropicielki " i taki sam anonim ujawnil się na Atlantydzie-a wiec mialem rację-to musi byc loth albo illum bo to oni atakowali mnie na łosia-a ja nadal łaczę ich w jedną osobę, choc to wlasnie illum zwraca sie do mnie ironicznie i przesmieczo-Darku-loth tak nie robi

Re: Na Interii pojawił się anonimowy troll Hania i...

tropicielka
Masz człowieu jakąś obsesję na swoim puncie.

Re: Na Interii pojawił się anonimowy troll Hania i...

da®®io
widzisz porypie te wklejkę z interii z wpisem "tropicielki" widzisz zbieznosc tematow-TO WON ODE MNIE PROWOKACYJNY STALKERZE

Re: Na Interii pojawił się anonimowy troll Hania i...

da®®io
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez tropicielka
co, teraz kanalio udajesz dyslektyka? idź sie leczyc STALKERSKA KREATURO- dobra rado, haniu, aniu, beciu, porado, tropicielko, zniesmaczona, zbulwersowana, obdarzony X i inne trollujace robactwo znane juz z marsa-wrzuc tutaj cos z " wiochy " albo z demotywatorow bo i tak juz jestes rozpracowany - przygłupie

Re: Na Interii pojawił się anonimowy troll Hania i...

co za bezczelny troll pojawil sie jako tropicielka na watku o hani i tropicielce w jednym-łazi za mna po innych forach i stalkuje i ten forumowy bandzior wmawia mi obsesje - chory przebieraniec

Re: Na Interii pojawił się anonimowy troll Hania i...

da®®io
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hiena
hiena napisał/a
Ja cos czuje...ze dzielnicowa tez sie podszywa...ale nie bede weszyc...bo na co?...
hienko, to jest ciekawy trop-przyznam, ze tego nie brałem pod uwagę ale jest oczywistym, że takie działanie mocno by mnie osłabiało i dowodziło o inspirowanej nagonce na mnie -będę się temu przygladać

Re: Na Interii pojawił się anonimowy troll Hania i...

Ivona
Wychodzi na to Darku , że jesteś netową gwiazdą...;)

Re: Na Interii pojawił się anonimowy troll Hania i...

da®®io
Ivono, jeszcze nie wiem jakie masz intencje, ale jesli pozytywne to przyznaj że to się sklada w calośc i moje rozumowanie ma mocne podstawy
123456