Na Interii pojawił się anonimowy troll Hania i...

Re: Na Interii pojawił się anonimowy troll Hania i...

hiena
Ja cos czuje...ze dzielnicowa tez sie podszywa...ale nie bede weszyc...bo na co?...I co to za jakis kefir?...myslalam ze to jest jakas ksywka dla kaczynskiego:))...

Re: Na Interii pojawił się anonimowy troll Hania i...

Lwiczka9
:)))))ksywka kaczora,dobre..:)) nie,on prowadzi bloga i ludzie niektorzy sie jaraja jego teoriami. Podesle linka:. taki "guru" jak cejrowski albo gadowski..niby analityk..takich teraz wielu..a  akurat Michalinka jest jego czytelniczka to kiedys podeslala linka do niego i "zarazila" innych. Nie przecze,z pewnymi rzeczami mozna sie zgodzic,ale zeby od razu ..wielbic??:)) Tyle tych teorii w swiecie,swiat sie skomplikowal,wiele zrodel niczym teorii spiskowych:))) pa Hienko..https://jarek-kefir.org/2018/02/04/nowa-polityka-cenzorska-facebooka-znikna-niezalezne-media/

Re: Na Interii pojawił się anonimowy troll Hania i...

hiena
Dzieki...zajrzalam i juz odechcialo mi sie czytac...nudne jak flaki z olejem...nie lubie blogerow...Pelno takich w sieci i Kazdy liczy na kase...nic wiecej...ave:)...

Re: Na Interii pojawił się anonimowy troll Hania i...

da®®io
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
sputnik, to może byc anonim " głos rozsądku " tak mi jakoś pasuje

Re: Na Interii pojawił się anonimowy troll Hania i...

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hiena
hienko, poszukaj na NA postów ryo w których węszył na lini loth-Serenity, on twierdził, ze to może być jedna osoba-dobre nie? ja też slyszałem takie głosy od osoby którą znam z duszy

Re: Na Interii pojawił się anonimowy troll Hania i...

Tak tez mi sie widzialo,ze to on:) fajnie,ze choc tak daje znak zycia:)

Re: Na Interii pojawił się anonimowy troll Hania i...

Hmm...ciekawe?...patrzalam sie ostatni jego wpis to dwunastego grudnia...nie wiem gdzie zachaczyc?...Troche duzo tego jest..

Re: Na Interii pojawił się anonimowy troll Hania i...

teraz już jestem pewien że jestem stalkowany na Interii przez trolli z Atlantydy-oto co znalazłem
" Re: Dziś w niedzielę ok. godz 22.30
~tropicielka
A więc tu się ukrywasz ( mój nick ) razem z innymi antypolskimi zdrajcami. Może tutaj też cię wyrzucą jak z Atlantydy za twoje haniebne wpisy."
= po tym wpisie inny forumowicz napisał o nim czyli o tropicielce" że pojawił tutaj się faszysta " i taki mamy klimat w necie
* zglosiłem wpis tropicielki do usunięcia na tamtym forum
123456