Na Interii pojawił się anonimowy troll Hania i...

Re: Na Interii pojawił się anonimowy troll Hania i...

Ivona
Przestań  reagować, odczepi się...

Re: Na Interii pojawił się anonimowy troll Hania i...

czytelniczka
Problem polega na tym Ivono , że to Darrio jest problemem . To ordynarny troll , który razem z Lwiczką , Jolką i resztą piszącego tu elementu , stworzyli agresywną bandę i napadają na ludzi w sieci . Nikt nie chce z nimi rozmawiać , wszędzie są wypraszani i wyrzucani ale oni są jak karaluchy , wyrzucisz drzwiami to wlezą oknem .

Re: Na Interii pojawił się anonimowy troll Hania i...

tropicielka
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Ivona
Nigdy! Zawsze będę jego ogonem DDDD

Re: Na Interii pojawił się anonimowy troll Hania i...

Heh znow zablokowala...to jest normalnie cyrk na kolkach!...

Re: Na Interii pojawił się anonimowy troll Hania i...

Lwiczka9
Co sie martwisz hienko..czego Ci żal?;) Jesli nie róż,to nie warto...No i może jeszcze tego  żal..https://www.youtube.com/watch?v=igv038Pqr34

Re: Na Interii pojawił się anonimowy troll Hania i...

da®®io
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hiena
zablokowala forum przede mną bo jej dogadywałem a ona zaraz kasowała-wylewala  na mnie szambo i nie dala sie do tego mi ustosunkowac-sorki, ze znow tam jest blokada

Re: Na Interii pojawił się anonimowy troll Hania i...

hiena
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
Obejrzalam...te Miasto bylo kiedys opisywane jako Paryz wschodu...dzis  juz nie Ma tego klimatu co wtedy...wszystko jest atrapa tam nawet ludzie:/...moze tam jeszcze kiedy zawitam I zmienie zdanie?...a co do Atlantydy...niech da szlaban na zawsze i juz...Pierniczenie ze my tam ich najezdzamy?...przeciez oni tego chca!...

Re: Na Interii pojawił się anonimowy troll Hania i...

Nie przepraszaj...nie Ma za co...napisales jak jest...to juz chyba czwarty raz:))...tez mi sie oberwalo przeciez...za pare dni znow bedzie cacy czyli nudno i cyrk bedzie sie krecic jak zwykle;DD...
123456