Zagadka dla spostrzegawczych

Re: Zagadka dla spostrzegawczych

da®®io
to by była fajna zabawa w chowanego gdyby ta szafa była tego samego koloru co ściana na tle której ją ustawiono:)  czy ten emotek :p to języczek:)

Re: Zagadka dla spostrzegawczych

Wenus
Jęzor raczej, wszystko mnie dziś wkurza i szukam dziś zaczepki ;)

Re: Zagadka dla spostrzegawczych

da®®io
a mnie trochę przeszły te smutki- znasz ten wierszyk? " posadził dziadek rzepkę w ogrodzie "?

Re: Zagadka dla spostrzegawczych

Wenus
Cieszę się :) Mam nadzieję, że z błahego powodu Cię nawiedziły, nic poważnego...

Re: Zagadka dla spostrzegawczych

da®®io
wiesz, jak się sypie coś w planach to robi się "dramat" jak to w życiu, ale już się wyjaśniło i jest ok. -jeśli znikniesz to dobranoc:) tutaj-ja jeszcze skoczę " powalczyć" na interię

Re: Zagadka dla spostrzegawczych

Wenus
Źle się dziś jakoś czuję, ale dzięki za muzykę, troszkę mi lepiej. Dobranoc :)

Re: Zagadka dla spostrzegawczych

da®®io
wracaj do formy-no to pa:) i do miłego:)
12