Hej!

Wenus
Wywiało Was czy zapadało? Cisza tu jak po śmierci organisty ;)

Re: Hej!

Wenus napisał/a
Wywiało Was czy zapadało? Cisza tu jak po śmierci organisty ;)

Hejka Wenus :), to na pewno ten/ta orkan Fryderyka :))
Żarty żartami, ale miałam i ja chwilę grozy, gdy roleta za_okienna prawie przez całą noc sprawdzała wytrzymałość szyby.
W sumie trochę mojej winy, bo opuściłam do połowy i pod wpływem siły wiatru coś się chyba poluzowało. Olśniło mnie dopiero nad ranem.

Re: Hej!

da®®io
ja przepraszam, ale nie mam humoru:(
wpadłem w zły nastrój:(

Re: Hej!

Siemandero ;) Jolu, u mnie cichutko było przez całą noc i żeby nie radio to bym nawet nie wiedziała, że w Europie jakaś Fryderyka się rozszalała. Za to śniegu dowaliło za kolana, nawet nie było mowy aby to rano odśnieżyć i wyjechać do pracy. Dobrze, że jest urlop na żądanie :) W sumie to miło tak sobie posiedzieć w ciepełku i z dobrą herbatką popatrzeć na biały świat za oknem. Jutro muszę się brać za odśnieżanie bo raczej nie stopnieje do poniedziałku ;)

Re: Hej!

Darku, też mam czasem muchy w nosie ;) Mam nadzieję, że to tylko zwykły męski foch ;) a nie coś poważnego. Pozdrawiam :)

Re: Hej!

Ale dno
Ten temat

Re: Hej!

Wenus
Przecież możesz napisać swój temat, o wiele ciekawszy ;)

Re: Hej!

Wenus napisał/a
[...]

"Po kolana", ojjj, Wenusjanka chyba Biegun nawiedza ;), to może machnij Bałwanka, i jakby pewien Wróżo-Magick rzekł: "cyknij mu fotkę":))):D
Swoją drogą sama porzucałabym Śnieżkami, ale tu wszystkie symptomy 4pór roku, poza mrozem. Śnieg pada prawie codziennie, a nawet kilka razy w ciągu dnia przy średniej temperaturze 6-9 stopni. Po kostki to ja mam wodę :)
Siemandero :)))

1234 ... 6