Hej!

Re: Hej!

Wenus
Hmmm, kościół na zdjęciu faktycznie Idziego, ale ten wielbłąd to na bank nie jest z tego kościoła, już prędzej z Wojciecha. W Idzim jest całkiem inna posadzka, bo to stary, zabytkowy kościół. Natomiast ten wielbłąd to z szopki w kościele a nie wiem czy w orszaku mieli wielbłąda bo nie byłam.

Re: Hej!

tyle znalazłem, ten Wasz sztuczny wielbłąd jest na wielu zdjęciach, ale nazwę tego koscioła to nie za bardzo tak ujawniają i piszą tylko " w jednym z kościołów miasta ..." a ja trafiłem na jakiejś ukrytej stronie że to było w  " Idzim "
Jesli Ci się to nie zgadza, to sorki-ale to nie moja wina-może kiedyś to  zweryfikujemy:)

Re: Hej!

da®®io
Dzienikarze często idą na łatwiznę i swoje wypociny nierzadko ilustrują nieprawdziwymi zdjęciami-byle coś wkleic i dlatego jestem skłonny dać wiarę w to co twierdzisz-dla mnie może być " Wojciech " :)