Zagadka dla spostrzegawczych

Re: Zagadka dla spostrzegawczych

da®®io
widzę 2-ch za drzewami i ze 2-ch w trawie

Re: Zagadka dla spostrzegawczych

da®®io

wg. mnie na czarno-biało daje się  wychwycić więcej szczegółów

Re: Zagadka dla spostrzegawczych

Ja już to gdzieś widziałam i to miał być niby kamuflaż żołnierzy. Jak dla mnie to nie jest żaden kamuflaż tylko powłazili w krzaczory i tyle. Jak byłam dzieckiem to też podczas zabawy w chowanego potrafiłam wleźć w najgęstsze pokrzywy i nie było śmiałaka aby mnie tam znaleźć - tak mi się jakoś przypomniało ;))

Re: Zagadka dla spostrzegawczych

da®®io
schowanie się w krzaczorach to także rodzaj kamuflażu

a co tutaj widzimy? prezydent w sutannie?
kto uległ takiemu złudzeniu?

Re: Zagadka dla spostrzegawczych

Kpt.Wojtek
A przed Duda stoi biedny dresiarz, ktorego nawet w takiej sytuacji nie stac na trzeci pasek >:)))

Re: Zagadka dla spostrzegawczych

A jakbym zamiast w krzaczory wlazła do szafy to czy to też będzie kamuflaż? ;P

Re: Zagadka dla spostrzegawczych

A Duda na księdza nie wygląda, za szczupły ;)
12