Hej!

Re: Hej!

Jola
Lwiczka9 napisał/a
:))Mogliby cie porwac,bo jak nie....:) mam nadzieje,ze Kamiil jutro zaskoczy...Brakuje mu do kolekcji tytulu mistrza swiata w lotach! Trzymam kciuki jutro! ps. Amigo sie pokazal na forum administracyjnym NA. Kolorowych!

Tia, szybciej mnie jakiś orkan porwie :)))
I dopiero doczytałam o trzęsieniu ziemi w Austrii, rety, jeszcze trochę i do nas trafi.
Nie wiem na ile zimowa burza jest anomalią, ale tu jakieś 3 tyg temu doświadczyłam i przyznam, że jakoś dziwnie się czułam, śnieg padał, biało wokół i te niepokojaco silne wyładowania.

A Amigo bywał od początku (tu również; ) aktualnie w końcu zdecydował się zalogować :))), "cfany" Kocur ...jak zawsze :)

Kolorowych Lwiczko teraz już raczej na pewno :)), ale z nas Nocne Marki! :DD

Re: Hej!

Siemandero ;))) Z Was Dziewczyny nocne marki a ze mnie śpioch ale miło mi czytać te Wasze "nocne Polaków rozmowy" przy porannej kawce (bo jakoś dopiero mi się wstało) . Popatrzyłam właśnie przez okno i stwierdzam organoleptycznie;)), że śniegu jeszcze dowaliło z 10 cm, pewnie żebym się dziś nie nudziła. Jest około zera to śnieg się lepi to bałwanka mogę machnąć na 2 metry ;)

Re: Hej!

Wenus
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9

Re: Hej!

Tobie moge zostawic buziaczki jesteś kochana :)

Re: Hej!

Dla Ciebie utwór , coś Ci zawdzięczam , ale ciii:)https://www.youtube.com/watch?v=tjZ9JWIK6yM

Re: Hej!

Hej Wenus,juz tez sie obudzilam:))) Znam ten tekst..mozna umrzec ze smiechu:)))) No ale Ciebie czeka dzis nie lada gratka..z tym odsniezaniem,wiec...nabieraj sil,cieplo sie ubierz,pogon towarzystwo i niech sie nie obija,i wraz z Toba szable,ups,lopaty w dlon! Chyba nie ma co czekac do wiosny:) Mimo wszystko...dobrego dnia:))

Re: Hej!

Wenus
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez X
A cóż to za nieśmiały wielbiciel do Nas zawitał? :)

Re: Hej!

Wenus
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
To jest syzyfowa praca, znowu pada a pogonić do pomocy jak na złe nie ma kogo, sama muszę :/
123456