Hej!

Re: Hej!

Jola
Ale dno napisał/a
Ten temat

Ciekawe, który Maruda z Atlantydy nudzi się do tego stopnia, że przyszedł tu ponarzekać :)
Co prawda nick "Ale dno" daje już pewną iluminację w kontekście jego właściciela :))), niemniej nie będę zgadywać, podpiszesz się znanym nickiem czy stchórzysz jak zwykle ...niech zgadnę :)

Re: Hej!

Lwiczka9
Czesc Dziewczyny i Chłopaki!:) Chłopaku:) Rozumiem Cie Darrio...nie wygłupiaj sie, nie warto tesknic za NA:(
Masz nas:)))))  U nas Jolu tez sniezek pada i bialo nad morzem,nawet mrozik maly i nie topnieje. U was faktycznie wody duzo:)) A u rodziny w Austrii bylo trezesienie ziemi,ot,anomalia:( Przyznaj sie,czy zwiedzilas choc troszke Munchen?

Re: Hej!

Hmm...Wenus,..czasem warto zrobic sobie detox od foruma:)))Pozdro! Milo cie widziec:) Za ten snieg po kolana to praca powinna sama dac wolne,jak to tak...urlop tracic przez snieg:)

Re: Hej!

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
Lwiczka9 napisał/a
[...]

Witaski Lwiczko :)
A tak, słyszałam, że w Gdańsku również śnieżna zima, i  mróz nie odpuszcza.
No nie wiem, ale mi to już się raczej lato marzy, albo przynajmniej słoneczna wiosna :))
W Norymberga w sumie tylko przejazdem, a Monachium tak, owszem zwiedziłam troszkę. ...puby :))((:
Ze mną musiałby podróżować entuzjasta z Twoim potencjałem Lwiczko;)), może wtedy doceniłabym bliską lokalizację, ale listę wciąż poszerzamy, plany mamy (jak co roku:) ogromniaste na lato, a właściwie czerwiec, albo dopiero po sezonie, wrzesień, tylko z organizacją nam (póki co) jakoś nie po drodze ...echhh...

Re: Hej!

ja przepraszam, ale nie mam humoru:(
wpadłem w zły nastrój:(

Darku, dopiero doczytałam i mi się przypomniało, sorki...
Jeśli aktualne, to o co prosiłeś daj znać.
A złym nastrojom się nie poddawaj :), dzielny chłopak jesteś przecież ; ))

Re: Hej!

...puby..:))))) no tak...a wiesz,ze jak rodzinka zAustrii zwiadzala z nami Wieden,to po cichu mi powiedzieli: iiiii....to nie dla nas:))))Entuzjazm moj i tempo no jest...wielkie:)))A oni to piwko,jedzonko,piesek w torbie,spacerek,kontemplacja, w koncu...melancholia germansko-polska:)))) Oj rzeczywiscie,kiedys cie porwe:)) Trzymaj sie Jolciu,a ten tego na NA...to u Henrego ...nic sie nie klopocz,nikt tam nie napadnie...:)) W sumie Ksiazeta Maine tam sie marnuje ze swoimi analizami:( Ale mądrze gosc "gada":) Pewnie ze lepiej z dala od polityki,ale...my tu Jolciu zyjemy..,mieszkamy,nas to dotyczy,....ech,ide spac:) Do milego! jutra? czyli dzis?:)

Re: Hej!

Jola
Lwiczka9 napisał/a
[...]

Nie no pieska w torebce to raczej nie he he, ale przyznaję, że brakuje mi tu dobrze zorganizowanych koneserów, ojjj wtedy chętnie dałabym się porwać ...:))

Na NA żartowałam, szkoda, że Książe się kamufluje :))

A te inf zapewne znasz:

"25. MŚ w lotach: kapitalny Kamil Stoch blisko medalu! Norweg liderem na półmetku."

Kolorowych Lwiczko :)

Re: Hej!

Lwiczka9
:))Mogliby cie porwac,bo jak nie....:) mam nadzieje,ze Kamiil jutro zaskoczy...Brakuje mu do kolekcji tytulu mistrza swiata w lotach! Trzymam kciuki jutro! ps. Amigo sie pokazal na forum administracyjnym NA. Kolorowych!
123456