Zapraszam i to szybko!

Kpt.Wojtek
Żużel: Mecz Polska – Reszta Świata, śledź wyniki na żywo. Zapraszamy na relację live z towarzyskiego spotkania reprezentacji Polski z drużyną Reszty Świata, które odbędzie się na Stadionie Śląskim w Chorzowie!

Re: Zapraszam i to szybko!

Kpt.Wojtek
Widze, ze zuzel nie jest Waszym ulubionym sportem. To moze warto sprobowac czegos innego... Walki kobiet w klatkach?
Oj!

Re: Zapraszam i to szybko!

hiena
A idź kapitanie...tutaj nikogo nie ma...a jak juz to sam do siebie gada przykład Darka

Re: Zapraszam i to szybko!

Kpt.Wojtek
hiena napisał/a
A idź kapitanie...tutaj nikogo nie ma...a jak juz to sam do siebie gada przykład Darka
Przepraszam, chcialem tylko sprawdzic czy jazda z silnikiem zamiast pedalow kogos zainteresuje. Ja kocham motocykle nie tylko na obrazkach. Kocham, zawsze kochalem  na nich jezdzic! Jachty, motocykle i dopiero duzo dalej samochody, bo na glowe nie kapie i nie marzniesz.

Re: Zapraszam i to szybko!

da®®io
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hiena
hieno, ale o co masz do mnie pretensje? przecież nie zaglądałas tutaj przez całą sobotę-ja wbrew pozorom mam forum cały czas na podglądzie i widzę wasze zielone lampki zapalające się na chwilkę-sama też możesz zaproponować jakis temat a nie tylko marudzić

Re: Zapraszam i to szybko!

da®®io
jak tutaj nic się nie dzieje to ja wskakuję na interię - na tamtym forum jest duży młyn

Re: Zapraszam i to szybko!

Mam pretensje...ostatnio był temat a tobie się nie podobało...wiec co ja mam się tu produkować i zabawiać?...nawet jak napisze to pół dnia nikt nie pisze albo na następny dzień wiec nie gadaj ze marudzę:/...

Re: Zapraszam i to szybko!

hiena
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kpt.Wojtek
Nie śledzę tak żużla...ale ostatnio umarł jakiś polski żużlowiec...zapomniałam jego nazwiska...na motorze fajnie się jeździło...trzeba by było jaka przejażdżkę znów zrobić...