wiecie, że nie lubię gdy mi się "rozłazi" wątek

wiecie, że nie lubię gdy mi się "rozłazi" wątek

Re: może pozwiedzamy Hiszpanię

hiena
No i sam piszesz ze sobą...dziwny jestes serio...

wiecie, że nie lubię, gdy mi się " rozłazi " wątek

przeciez ktos kto zaklada watek na początku gada ze sobą a skoro nikt się nie przyłącza to wychodzi z tego monolog - na tym forum jest wiele moich wątków których nikt nie chce kontynuować- pustka na forum powstała w momencie gdy nagle przestali pisac Ryo, Lwiczka, Wenus, Jola, Perełka - mam wrazenie hieno, że zaczynasz się mnie czepiac

wiecie, ze nie lubię gdy mi się " rozłazi " wątek

co Ci przeszkadza, ze założyłem sobie ten wątek kolarski?

Re: może pozwiedzamy Hiszpanię

Jak zakładam wątek...po to żeby inni dyskutowali...a nie sama ze sobą?...widocznie tobie się podobają takie monologi...nie ma w tobie żadnej ciekawości co do tego kraju...bo tak byś się zapytał coś...wiec komentuj sobie dalej wszystko sam...

Re: może pozwiedzamy Hiszpanię

co Ci przeszkadza, ze założyłem sobie ten wątek kolarski?
Dario, jak Ty nic nie rozumiesz ;) Hience nie spodobało się, że nie zwróciłeś uwagi na jej wcześniejsze komentarze, że się do nich nie odniosłeś.
A to przecież prawie tak, jakbyś nie zwrócił uwagi, że Twoja dziewczyna przefarbowała się z brunetki na blondynkę...

Re: może pozwiedzamy Hiszpanię

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hiena
hiena napisał/a
No i sam piszesz ze sobą...dziwny jestes serio...
Hienko, ale forum nie tylko musi służyć do dyskutowana. Niektórzy korzystają z forum, żeby podzielić się jakimś newsem, piosenką itp. Ja tak czasami właśnie mam, że nie chce mi się gadać...

wiecie, ze nie lubie gdy mi się " rozłazi " wątek

nie jest prawdą, ze nie zwracam na Nią uwagi bo przecież często rozmawiamy, ale czy tylko ja mam Ją zabawiać - może ja także chciałbym być zabawiony - ja myślę, ze hiena demonstruje swoje niezadowolenie wobec mojego zastępczego " moderowania " i w tym tkwi sedno Jej focha wobec mnie
12