Zauważyliście to ze żaden

hiena
Polski portal nie ma na stronie głównej...wzmianki o głównym zwycięstwie w wimbledonie Andzeliki kerber przeciwko Serenie Williams?...tak samo o panach nic
?...czyżby to jakiś nakaz z góry?...normalnie gdyby wygrała amerykanka byłoby sto procent na głównej stronie...ale za to jest nic nie znacząca wygrana juniorek na 1
stronie!?...

Re: Zauważyliście to ze żaden

Lwiczka9
No cóz...te portale nie do konca sa polskie hienko...natomiast na niezalezna.pl,czyli portal prawicy pisowskiej ta info jest jak najbardziej;) To o to chodzilo lotkowi w jego wywodach o patriotyzmie,Sorosu i innych banialukach..Zaspali czy cuś?:) pewnie jutro sie obudza..Dziwna ta polityka...Kiedys bylo b.duzo relacji z wimbledonu i innych turniejow,a teraz chcialam na zywo zobaczc nadala i Djokovica i du..a zimna...Posilkowalam sie  zagranicznym portalem tenisowym. Fajnie,ze jutro final z Djoko,wraca do "zywych". A gratulacje dla juniorki polskiej jak najbardziej i Kerberownej sie tez naleza za lomot tego monstrum..:))

Ups,cos mi sie pomylilo,Ty o kerber piszesz,a ja myslalm,ze o juniorce Idze co wygrala juniorski wimbledon,to ja niezalezna.pl wychwala...A inne portale ? Nie zauwazylam,ale pewnie taaakk...

Re: Zauważyliście to ze żaden

hiena
No właśnie tak jest...ludzie klną na interie i Onet ze niemieckie...gdyby tak było to ta
informacja byłaby na pierwszej stronie bo Niemka wygrała...a tak nie jest wiec co jest grane?...wszystkie inne światowe media o tym piszą...a u nas gdzieś małym druczkiem na sporcie jest napisane ze Niemka ma hattricka!?...widzisz mi się tez pomyliło z facetami myślałam ze djokowic już wygrał:))...a to jutro dopiero...

Re: Zauważyliście to ze żaden

Ryo2
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hiena
Na meczykach było o Kerber. No ale to czysto sportowa strona więc pewnie dlatego

Re: Zauważyliście to ze żaden

hiena
Wiem ze było na sporcie małym druczkiem pisane...i dziś to samo!...małym drukiem ze wygrał djokowic!?...lwiczka ma racje te portale zachowują się jak te...
„Niezależne media”...wychwalają nic nieznacząca wygrana juniorki Polki jakby to ona zdobyła decydujący finał!:/...to jest zakłamywanie faktów...