Zgłaszam postulat

Zablokowano 3 wiadomości Opcje

Zgłaszam postulat

Ewkazdegustowana
czy można by było odblokować kosz, żeby sobie w nim pisać?

Re: Zgłaszam postulat

wstrząśnięta
Ja już to zgłaszałam ale Szuwar odmówił, bo lubi trzymać ludzi w koszu.
Niedługo przeprowadzę szkolenie, jak wychodzić z kosza, tylko Szuwara nie może być na forum, bo teraz, kiedy już nie może mnie trzymać w koszu, kasuje mój nick jak wściekły.
Ale nic mu to nie pomoże.
Dosyć tych nazistowskich praktyk z trzymaniem ludzi w koszu.

Re: Zgłaszam postulat

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Ewkazdegustowana
Ewkazdegustowana napisał/a
czy można by było odblokować kosz, żeby sobie w nim pisać?
Kosz nie jest działem dyskusyjnym. Poza tym, czemu miałoby to służyć? Żebyś mogła tam swobodnie łamać zasady forum? Dopuszczać się ataków personalnych, obrażać ludzi itp. ? Postulat odrzucam i zamykam wątek