nie chcę, ale jednak muszę dla wstrzaśniętej zrobić szufladkę:)

nie chcę, ale jednak muszę dla wstrzaśniętej zrobić szufladkę:)

da®®io
jestem przeciwnikiem takiego spamowania głównej tablicy

Re: nie chcę, ale jednak muszę dla wstrzaśniętej zrobić szufladkę:)

Dario od tego jest kosz, nie robimy na forum żadnych dodatkowych szufladek.

PS.

3.7. Wątki organizacyjne: Moderatorzy mają obowiązek przed założeniem dodatkowego wątku czy działu organizacyjnego skonsultować swój pomysł z administratorem forum. Pomysły nowych wątków moderatorskich przedstawiamy w dziale organizacyjnym.

Re: nie chcę, ale jednak muszę dla wstrzaśniętej zrobić szufladkę:)

da®®io
ja uważam, że to jest dobre rozwiazanie gdy "produkcje " jednej osoby nienaruszajace regulamin ale tworzacej " sztuczny tlok "   rozprzestrzeniają sie po tablicy głównej

[...]

Spam przenosimy do kosza (punkt 2.4 regulaminu). Jeśli komentarze nie naruszają regulaminu, to tym bardziej nie przenosimy ich do żadnych wątków — izolatek. Robienie tłoku na forum  nie jest zabronione, ale pod warunkiem, że nie łamie to regulaminu i zasad forum.
Jeśli na przykład jest to spam (taki jak w wykonaniu Ewki), to łamie on zasady i przenosimy go do kosza.

Komentarze, które przeniosłem dzisiaj do kosza, łamią regulamin forum. Na przykład są wielokrotnymi skargami na decyzje moderatorskie — w dziale ogólnym, atakiem personalnym, spamem itp.
Także pomysł odrzucam :)