Panie Szuw

mam do pana tylko jedno pytanie i tylko do pana się zwracam - Gdzie Pan wwyrzucił moją muzykę ? To już nie chodzi może o nią lecz o sprawiedliwosc  i zasady >Wątek można było doskonale oddzielić od siebie na połówki  Skoro jest Pan uczciwym człowiekiem i trzyma się w życiu ustalonych zasad , to niech tak będzie dalej, bo inaczej wszystko co Pan robi w zyciu będzie tylko obłudą  .Pan tu pilnuje prawideł na tym forum i wyjasnienia innych mnie nie interesuja .P:ogodnego dnia i życze nadal mądrych decyzji , bo przecież Pan z nich słynął .Jezeli sie nie mysłe przesuwanie moich wypowiedzi na inny temat jest chyba niedozwolone .Jezeli żadamy od innych uczciwosci bądżmy uczciwi my sami .

Re: Panie Szuw

da®®io
X nie staraj się byc tutaj w kregu zainteresowan bardziej niz to potrzebne-gdybys od poczatku zalozyl swoj watek muzyczny i w nim sie realizowal to by nikt go nie ruszal, ale ty postanowiles dla kazdej piosenki zakladac osobny watek czym zaczales zarzucac tablice-przypominasz mi lothara ktory chce sie panoszc po calej tablicy-do prezentowania muzyki sluzy watek muzyczny a nie koniecznie strona glowna-Twoje utwory znajduja sie na muzycznym watku Wenus o czym juz informowałem i nie rob tutaj soba sztucznego tloku bo mam wrazenie, ze wymysliles sobie inny " kulturalny " sposob na podjeżanie mnie a to jest takie " atlantydowe "

Re: Panie Szuw

Napisałem wyrażnie że Twoja ocensa mnie nie interesuje .Poza tym używasz niedozwolonych praktyk przenoszenia czyich wypowiedzi na inny temat co powinno być karalne , lub skutkować odsunięciem z pracy moderatora .Kierujesz się tę osobistym odczuciami i nie jest ci obca wulgarność w wypowiedziach co tez jest niedopuszczalne .Moderator jako taki powinien skonczyć kurs , bez tego nie ma prawa moderować zadnego forum .Masz szczeście , ze jesteś na prywatnym forum bo już dawno byś został wywalony z pracy Akurat mam osobę bliską , która jest moderatorem na poważnym forum , w ogołe nie zdałbyś egzaminu zapewniam cie. To , ze Szuw zatrudnia takich ludzi ,też zle swiadczy o nim , ale to jego forum , ktore na pewno chluby mu nie przyniesie, ale to juz jego problem.Kończe z toba rozmowe bo nawet nie jesteś w mysl prawa upoważniony do takich rozmów .Okreslenie twojego postepowania to MASAKRA i tak też koncze wypowiedz .

Re: Panie Szuw

da®®io
powiem ci tak " brzmisz mi nadal jak Ana " i na Atlantydzie tez to widzę pod kilkoma podpisami-zachowujesz sie tutaj tajemniczo i pokrętnie o czym swiadczy ta twoja tendencja do mylenia tropow

Re: Panie Szuw

da®®io
ja tutaj angażu:) na moderatora nie posiadam i czuję się jedynie pomocnikiem Marcina-nie tworz konfliktów bo masz tutaj JAKO X zbyt maly staż żeby recenzowac moją działalnosc-wiecie ze jestem szczery, otwarty i trochę "wybuchowy" i to perfidnie wykorzystujecie

Re: Panie Szuw

Powiem ci tak szczerze , ze Anę lubię choć to urodzona jedza .To byk , a ja ostatnio dosyć dlugo z takim byłem. Nie interesuje mnie twój poglad , rzeczywiscie szuw. zle wybrał , gorzej juz nie mogl.Koncze z toba definitywnie rozmowe .Nie blokuj mi linkow.

Re: Panie Szuw

da®®io
X niczym mnie nie przekonasz, slyszę w twoich wypowiedziach Anę-choc i jako lothar tez mi pasujesz-napisz ze jestem oklęty i idz zająć się niedzielnym obiadem-tylko nie rozgotuj szparagów:)

Re: Panie Szuw

da®®io
X pamiętaj że na prezentowanie muzyki przeznaczony jest dział muzyczny, a do znajdowania kategorii sluzy gorne menu nawigacyjne i ikona " najnowsze  komentarze "
1234 ... 11