Propozycje obrazków na nagłówek forum

cześć, mam taką zabawę-załóż taki wątek, gdzie możnaby wklejać swoje propozycje na " tapetę forum " -może coś znajdę-dzięki temu bedziesz miec większa bazę do wyboru

Re: Nasz Admin się zakochał :))) Cudnie!:D

cześć, mam taką zabawę-załóż taki wątek, gdzie możnaby wklejać swoje propozycje na " tapetę forum " -może coś znajdę-dzięki temu bedziesz miec większa bazę do wyboru
Cześć Dario, akurat z bazą wyboru mam taki problem, że jest ona za duża i nie jestem w stanie i tak wstawić wszystkich obrazków, które mi się podobają. Ostatnio wykupiłem sobie dostęp do serwisu, który udostępnia ogromną bazę legalnych obrazków, w tym również takich w formacie bez tła (takich, jakie widać w nagłówku). Dopasowane do tła najbardziej mi się podobają i pasują do forum.

Ale pomysł jest oczywiście dobry — możemy założyć taki watek, gdzie będziemy zbierać fajne propozycje na nagłówek forum. Przecież nie muszą być w nagłówku, tylko moje pomysły, jestem jak najbardziej za.

PS. Ok, utworzyłem z Twojej propozycji oddzielny wątek i przeniosłem go do działu organizacyjnego. Można w tym wątku dawać propozycje obrazków na nagłówek.

Re: Nasz Admin się zakochał :))) Cudnie!:D

Aktualnie wstawiajmy propozycje obrazków na nagłówek forum z okazji Dnia kobiet ;)

Re: Nasz Admin się zakochał :))) Cudnie!:D

da®®io
Marcin, masz nową pocztę

Re: Nasz Admin się zakochał :))) Cudnie!:D

Dario, nie otrzymałem od Ciebie żadnej poczty (sprawdziłem również w spamie). Jeśli możesz, to napisz jeszcze raz.

Re: Nasz Admin się zakochał :))) Cudnie!:D

da®®io
wkradł się błąd w adresie-ponowiłem tę korespondencję-potwierdź odbiór

Re: Nasz Admin się zakochał :))) Cudnie!:D

wkradł się błąd w adresie-ponowiłem tę korespondencję-potwierdź odbiór
Melduję otrzymanie maila! Postaram się odpisać jak najszybciej.

PS. Przepraszam przy okazji wszystkich, którym nie zdążyłem odpisać na forum, ale mam tak mało czasu, że nie jestem w stanie przeglądać forum i odpisywać. A najzabawniejsze jest to, że nie zanosi się, żebym tego czasu (na zabawę w forum) miał znacznie więcej. Także piszecie sobie, korzystajcie z forum i mną się nie przejmujcie.

I nie obrażajcie się, gdy nie odpiszę Wam na jakiś komentarz. Albo obrażajcie się, a ja będę Was lubił mimo tego...

Re: Nasz Admin się zakochał :))) Cudnie!:D

da®®io
przeczytałem twojego mailla-dzięki za szczegółowe odpowiedzi-ps. mam wrażenie, że nie do końca zrozumiałeś idee tej "izolatki" bo ja chciałem zapobiec rozprzestrzenianiu się jednej osoby po tablicy co moim zdaniem poskutkowało
1234