Propozycje obrazków na nagłówek forum

Re: Nasz Admin się zakochał :))) Cudnie!:D

Wenus
Ach, w ten sposób - że raz dla facetów, raz dla kobiet.... No tak, to teraz czas na jajka ;)))

Re: Nasz Admin się zakochał :))) Cudnie!:D

Lwiczka9
AAA  to juz kumam..parytety..bylo piwko dla panow i teraz panie znow dla panow:)))) moze jajo poprosze:)))

Re: Nasz Admin się zakochał :))) Cudnie!:D

no widzisz, rozszyfrowaliśmy ten kod-czyli następne będa kurczaczki i baby wielkanocne:)

Re: Nasz Admin się zakochał :))) Cudnie!:D

Lwiczka9
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
Ladny bociek Wenus:))...Moze jeszcze w szuwarach?:)) Zurawi sznur mi sie marzy...Taki film byl..Leca zurawie..:)  Zmykam,pozdrawiam!

Re: Nasz Admin się zakochał :))) Cudnie!:D

Wenus
W szuwarach to prędzej czarnego boćka można spotkać, miałam kiedyś okazję je podglądać i to naprawdę zapada w pamięci. Miłego wieczoru :)

Re: Nasz Admin się zakochał :))) Cudnie!:D

Ten obrazek to raczej koszyczek wielkanocny.... chodzisz z takim w Wielką Sobotę na święcenie pokarmów?

Re: Nasz Admin się zakochał :))) Cudnie!:D

da®®io
nie ja nie chodzę w sobotę ze swięconką, ale na kolację wielkanocną w niedzielę spożywam swięcone jajko i białą kiełbasę które dla mnie zostawiają z soboty-taka świecka tradycja:)

Re: Nasz Admin się zakochał :))) Cudnie!:D

Wenus
A w mojej rodzinie jest tradycja, że wspólnie spożywa się śniadanie wielkanocne, chociaż zanim ja wstanę i się zbiorę to jest już obiad, ale do tego to już wszyscy przywykli i nikt nie robi z tego problemu :) Co do święconki, to u mnie też od kilku lat nie ma z komu jechać z jajkami do kościoła, nad czym boleję. Mam kuzyna księdza (brat cioteczny) i opowiadał, że jak święcił jajka w ubiegłym roku to był tata z synkiem i ten synek zapytał na cały głos "Tata, a dlaczego zawsze jak jesteśmy w kościele to ksiądz święci koszyczki?"  :D
1234