Propozycje obrazków na nagłówek forum

Re: Nasz Admin się zakochał :))) Cudnie!:D

da®®io
odpisałem Ci na Twoj mail-a tutaj daję propozycję na wiosenny obrazek na winietę forum

Re: Nasz Admin się zakochał :))) Cudnie!:D

odgapiasz
Taki był na Atlantydzie zeszłego roku.

Re: Nasz Admin się zakochał :))) Cudnie!:D

czytelnicy
A co powinniśmy zrobić, żebyś ty Darrio się nie rozprzestrzeniał po tablicy?

Re: Nasz Admin się zakochał :))) Cudnie!:D

A może taki?

Re: Nasz Admin się zakochał :))) Cudnie!:D

da®®io
Marcin preferuje obrazki graficzne-takie na bialym tle bez głębi

Re: Nasz Admin się zakochał :))) Cudnie!:D

Wenus
A może by mu tak gust naprostować ;)))

Re: Nasz Admin się zakochał :))) Cudnie!:D

Wenus
No bo ten obecny to niby co on przedstawia? Jak dla mnie to jakieś znudzone dwie laski..

Re: Nasz Admin się zakochał :))) Cudnie!:D

da®®io
moze chcial zachować parytety-bo skoro była piwiarnia dla facetów to teraz dał kafeterię dla babek:) -ja zaproponowałem coś wiosennego, a zaraz moga być wielkanocne pisanki
1234