Panie Szuw

Re: Panie Szuw

X napisał/a
To , ze Szuw zatrudnia takich ludzi ,też zle swiadczy o nim , ale to jego forum , ktore na pewno chluby mu nie przyniesie,
Multi forum (na którym jesteśmy) nie ma charakteru komercyjnego (jeśli będzie miało, to o tym poinformuję ), nie czerpię z niego żadnych korzyści materialnych i nikogo tutaj nie zatrudniam. Nie szukam też chwały, sławy czy chluby. Jeśli komuś nie podoba się tutejsze forum, to nie musi tutaj przecież zaglądać :)

Re: Panie Szuw

powiem ci tak " brzmisz mi nadal jak Ana " i na Atlantydzie tez to widzę pod kilkoma podpisami-zachowujesz sie tutaj tajemniczo i pokrętnie o czym swiadczy ta twoja tendencja do mylenia tropow
Jeśli miałbym pobawić się w detektywa, to mnie też czasami nick X przypomina niektórymi komentarzami Ane, a innym razem nie przypomina. Więc z detektywistycznego punktu widzenia całkiem też możliwe, że nickiem X mogłyby podpisywać się dwie osoby np. para: kobieta i mężczyzna, którzy wspólnie coś próbują konfabulować lub robić sobie jaja (np. Ana i ktoś jeszcze). Ale to tylko dywagacje niepoparte dowodami ;)

Re: Panie Szuw

To nie chodzi o slawe czy chlube tylko zwykle zasady uczciwosci i Pan o tym dobrze wie.Zasady ,ktore otrzymal pana wspólpracownik pochodza od pana , raczej bez pana najmnieszej decyzji nie podejmie on żadnej próby .Chce sie pan pozbyc wszystkich ludzi  ? Wychodzi na to , ze wiekszosc opini o panu jednak byla prawdziwa .Powrocmy na chwilke do dawnej wypowiedzi, ze oceniam pana na podstawie wypowiedzi innych ludzi . To nie byly wypowiedzi ostatnie tylko siegaja czasow Starej Magii .Wiekszosc opinii o panu byla jednak niepozytywna  Zastanowmy sie przez chwile czy czlowiek szanowany , dobry uzyska taka opinię ?  Jest to moim zdaniem niemozliwe .Zasugerowalem sie zostawiajac tu muzyke , ze zostal pan w pewnym sensie pokrzywdzony - nikogo prawie nie było . Jednak to był bład. To wszystko. Gracie oboje z Dario nieuczciwie.

Re: Panie Szuw

X napisał/a
[...]
Ok, to poproszę w takim razie o wymienienie, chociażby 10 nicków ludzi (ułatwię Ci zadanie, wymień choćby 5 nicków) ze starej magii, którzy wypowiadali się o mnie niepozytywnie.

A wracając do uczciwości, to poproszę również o przedstawienie swojego stałego nicku ze starej magii, wtedy będziemy mogli porównać, kto miał czy ma lepsza opinie na starej magii (Ty czy ja) ;)

Powiem Ci szczerze, że nie wzbudzasz mojego zaufania i nie uważam Cię za człowieka uczciwego i prawdomównego. Nie chcesz podpisać się rozpoznawalnym nickiem (a twierdzisz, że znamy się ze starej magii). Na przemian: z jednej strony próbujesz obniżać moją wartość i wartość tego forum, a z drugiej strony próbujesz się podlizywać; poprzez pisanie, że jestem inteligenty itp. Na dodatek słuchasz muzyki disco-polo, a ja nie ufam nikomu, kto permanentnie słucha tego gatunku muzyki... rozumiem od czasu do czasu, ale żeby na okrągło...

Re: Panie Szuw

A. łagodna :)
Marcin, czy Ty już całkiem upadłeś z tym Darkiem na głowę?? tak tak powiem, że niby ja miałabym tutaj się z kimś bawić? kogo masz na myśli??? Przecież laik widzi że X to nie ja. Co wyście się tak na mnie uparli że ja tutaj piszę ??? i wszędzie mnie widzicie? Ja wiem że za mną tęsknisz, ale może powiedz to wprost, :)))) a nie wymyślaj że ja gdzieś piszę. Jestem długo ma forum i wiem, co niektórzy forumowicze potrafią i jak lubią się bawić. Potrafią tak skrzętnie udawać inną osobę, że głowa mała. Więc zanim, po raz drugi powiesz i z całym forum zaśpiewasz że to Ana, to miej na uwadze moje słowa. Tak samo jak Ilumi pisze Ewka idento, kropka w kropkę i co? mam rzucać oskarżenia że to On?
A odnośnie Daria i jego zachowania, to weź go trochę podszkol aby złagodniał albo napisz ten Regulamin dla moderatorów również i nie zapomnij o punkcie - nie zakochiwania się na forum hahahaha :))))

Fak, a miałam tu już nie pisać!

Re: Panie Szuw

Marianna Ruda
Co do Xa to tez oczekuje od niego podpisania sie swoim rozpoznawalnym nickiem.To nie fair ze nie wiem z kim rozmawiamy.

Re: Panie Szuw

A. łagodna :)
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez X
Panie X, od kiedy to mnie Pan lubi? i jaka zołza? ja łagodna kobieta jestem. No tak ta byczka musiała dać Ci popalić, skoro wszystkie kobiety Byki są teraz bee.

ps. z jednym sie z panem zgadzam, moderator Dario do  usunięcia, ale kolega Szu tego nie zrobi, bo to by oznaczało że Ana miała rację a jemu duma nie pozwoli przyznać racji kobiecie :))) Fajne forum jest u Sylwii, zapraszam, tylko trzeba by było się zalogować :)
Zołza zaprasza. Jaki masz znak zodiaku w takim razie?

Zapraszam na forum Sylwii   http://nowa-atlantyda.2367957.n4.nabble.com/

Re: Panie Szuw

A. łagodna :) napisał/a
ps. z jednym sie z panem zgadzam, moderator Dario do  usunięcia
Jak na razie moderator Dario jest najlepszym moderatorem, który był na tutejszym forum. Bo co to za moderator, który kasuje raz w tygodniu swoje konto jak Ana, lub co to za moderator, który obraża się i strzela przysłowiowego focha, tylko dlatego, że zapytałem: "kto zbanował Ewę Zdegustowaną?" tak jak Sylwia. Także proponuje zachować trochę pokory i samokrytyki :)