Panie Szuw

Re: Panie Szuw

A.łagodna :) napisał/a
To nie o to chodzi Marcin.Darek traktuje to forum jak swoje prywatne domostwo,  a ludzie jeszcze chcą jak narszue tu pisać mowie o X. Chociaż go podziwiam co on tutaj robi, widocznie lubi sobie popisać. Darek w każdy post niezwiązany z nim wchodzi i atakuje, insynuujac jakieś bzdury o 3 nikach, nazywając ich trollami czy ty tego nie widzisz? albo nakazuje ludziom pisać w jakichś posegregowanych watkach, co to przedszkole?  ludzie chce sobie pozartowac, oczywiście nie tma tolerancji dla wulgaryzmów, tutaj się zgadzam.
Myślę że może lobuza X uda mi się stąd zabrać na forum Sylwii.
Niedługo dodam regulamin forum i również zasady dla moderatora. Każdy, kto będzie uważał, że decyzja moderatorska była niesłuszna, to będzie mógł się od niej odwołać, powołując się na konkretny punkt regulaminu :)

Idę pisać regulamin, tyle mam punków i aspektów w nim do ujęcia...

Re: Panie Szuw

A.łagodna :)
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Marianna Ruda
O czym ty lwiczko piszesz? po prostu widzę jak facet chce sobie pogadac, wrzucić muzę a to mu się uniemożliwia w perfidny sposób insynuujac jakieś piepszoty.Lwiczko nie obrażaj mnie bo gdybym chciała to niejednego bym miała, ale jak da się zauważyć nie na tym stawiam morale.

Re: Panie Szuw

A.łagodna :)
Idę stąd, bywaj ja ci jednak dobrze życzę, miłego dnia.

Re: Panie Szuw

Marianna Ruda
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez A.łagodna :)
Ojej..nie pojelam...To ty taka dobra jestes...ach ze sie nie domyslilam..:))))) oj ana ana...cyrk robisz...a ..dorosla(???) Kobieta ponoc...nie lepiej jednak te lalki?:))

Re: Panie Szuw

Marianna Ruda
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez A.łagodna :)
Bywaj Ana bywaj...watek sobie poczytaj na Atl o rzece do kt.dwa razy...

Re: Panie Szuw

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez A. łagodna :)
Po pierwsze nie rozmawiam z osobami niezalogowanymi , po drugie nie narzekam na mojego dawnego byczka , nie była  taka jędzą jak Ty ,  wrecz odwrotnie nieslychanie miła i grzeczna ,po trzecie, ani mi w głowie inne forum , gdzie indziej jestem zalogowany.
A.

Re: Panie Szuw

A.
Jak tam sobie chcesz, to siedź tutaj. Odezwał się zalogowany :)  hm. Podoba mi się ta jędza i fajnie, pa.

Re: Panie Szuw

Ja jestem osobą wiarygodnąv chociaż jestem X , trzeba po prostu mieć charakter.
12345678 ... 11