Panie Szuw

Re: Panie Szuw

Okey cos wymysle:) , ale bede pisal na koncu wypowiedzi  nick , bo iksa juz nie moge zmienic , trzeba by sie logowac .Kto by sie spodziewal , ze X narobi tyle zamieszania ha ha :))

Re: Panie Szuw

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Marianna Ruda
https://www.youtube.com/watch?v=IvRBLgxX3xA   / Music -m to jest moj nowy nick

Re: Panie Szuw

da®®io
jesli chcesz pozbyc sie X to skasuj w przegladarce ciasteczka i wtedy wejdzi ci nowy podpis

Re: Panie Szuw

Marianna Ruda
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez X
Hmmm...nie tyle nick X narobil zamieszania ile Twa niechec do przedstawienia sie...wierz mi...lepiej sie rozmawia z panem Music-X niz  z glupia literka...

Re: Panie Szuw

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez X
Oczywiście, że do Ciebie to było...... a przeproszę z przyjemnością, jeśli uznam swoją pomyłkę. A na razie to mnie tylko utwierdzasz w przekonaniu, że mam rację co do twojej osoby. Napisałeś "widziałem jakieś iksy ale nie czytałem" - i kto w takie bajki uwierzy? ;)))

Re: Panie Szuw

Inna mama
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Marianna Ruda
Music-X Nazwa skojarzyła mi się  z dawnym forumowiczem Malcolmem X, chłopak miał jakiś nietypowy smutek w sobie.

Re: Panie Szuw

da®®io
ja widzę, że on napisał Music-m, a więc sugestia " mamy " ma sens

Re: Panie Szuw

Inna mama
Dario, ja niczego nie sugeruję, to tylko skojarzenie nazw, tamten pisał bardzo (powiedzmy) oszczędnie. No i pamiętam ten smutek, a może pamięć mnie zawodzi ;-).
1 ... 567891011