Panie Szuw

Re: Panie Szuw

Marianna Ruda
Wenus...byly tam kiedys jakies male x  a nawet trzy   xxx...moim zdaniem kazdy glupek moze sie tak nazwac..to nie dowod...nie bronie X...ale dlatego te anonimki sa takie do ......To kwestia czasu kiedy net nie przepusci tresci bez imienia i nazwiska...co prawda dluuugiego czasu..

Re: Panie Szuw

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Marianna Ruda
Co to da , ze wpisze jakis Nick ? Przeciez i tak bedę anonimowy , ale wam przeszkadza X nie rozumiem. Przeciez i tak nie napisze swojego prawdziwego imienia tak jak Wy wszyscy .Chyba  ze chodzi wam , ze to bedzie czlowiek bo ma imie, ale nieprawdziwe wiec ? Nawet nie wiem jak teraz zmienic X

Re: Panie Szuw

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Marianna Ruda
Przeciez to nie moje iksy

Re: Panie Szuw

To chyba nie do mnie pisalas Venus ? mam taka nadzieje . Ja tam nie jestem , ale zagladam co sie tam dzieje , mam nadzieje , ze to nie jest zabronione  ?.I nigdy nie kłamie jesli to bylo do mnie , w ogole tam nie pisze.Wiec jesli to bylo do mnie to czekam na przeprosiny

Re: Panie Szuw

Marianna Ruda
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez X
Trudno....prosilam. Dobranoc.

Re: Panie Szuw

Iks od razu mi sie rzucil w oczy , nawet trzy widzialem , ale nie czytalem wypowiedzi .Cos nieciekawa tu sie robi atmosfera, wszystkich ogarnia zlo .

Re: Panie Szuw

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Marianna Ruda
Co sie tu dzieje ? Dobranoc

Re: Panie Szuw

Marianna Ruda
Zwyczajnie trzeba sie przedstawic. I tyle. Dla mnie od dzis masz nick  NIEPOKORNY JAN-X
 Ladnie:)
1 ... 4567891011