Panie Szuw

Re: Panie Szuw

Marianna Ruda
Darek ma tu duzo roboty i daje rade. Nie bylam tu jak.moderowala Ana...Patrze w przyszlosc...

Re: Panie Szuw

Marianna Ruda napisał/a
Darek ma tu duzo roboty i daje rade. Nie bylam tu jak.moderowala Ana...Patrze w przyszlosc...
Oczywiście, że ma dużo roboty, i to jest bardzo niewdzięczna robota, szczególnie gdy dokoła jest tylu zazdrośników ;)

Re: Panie Szuw

A.łagodna :)
Nie mówię że jest zły, ale powinien zlagodniec bo moderator jest dla użytkowników a nie odwrotnie. Dobrze wiesz dlaczego rozstaly się nasze drogi kolezenskie poprostu ty wolales ufać nie mnie a innym.I nie wymyślaj o kasowaniu kont. Tak musze robić co jakiś czas i nie zamierzam się z tego tłumaczyć osobom nieuorawnionym do tych informacji. Nie ma to nic związanego z polityką,  partią rządząca, zastraszaniem czy czymkolwiek innym, tak musi być, zarządzenie odgórne.

Uważasz ze to takie nic, gdy zabrakło ci zaufania do NAS Sylwi i mnie jako moderek na twoim dawnym forum?  oooo gdybyś Ty taki był w stosunku do Nas dwóch kobiet na twoim forum i tak nam ślepo ufał jak Darkowi teraz to zmieniałaby się postać rzeczy. No,ale Marcin  w życiu tak jest ze najpierw trzeba kogoś stracić aby docenić.

Re: Panie Szuw

Marianna Ruda
W ktorym momencie poczulas sie doceniona?? Yyyyyy...chyba mam klopot ze wzrokiem:))

Re: Panie Szuw

A.łagodna :)
To nie o to chodzi Marcin.Darek traktuje to forum jak swoje prywatne domostwo,  a ludzie jeszcze chcą jak narszue tu pisać mowie o X. Chociaż go podziwiam co on tutaj robi, widocznie lubi sobie popisać. Darek w każdy post niezwiązany z nim wchodzi i atakuje, insynuujac jakieś bzdury o 3 nikach, nazywając ich trollami czy ty tego nie widzisz? albo nakazuje ludziom pisać w jakichś posegregowanych watkach, co to przedszkole?  ludzie chce sobie pozartowac, oczywiście nie tma tolerancji dla wulgaryzmów, tutaj się zgadzam.
Myślę że może lobuza X uda mi się stąd zabrać na forum Sylwii.

Re: Panie Szuw

A.łagodna :)
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Marianna Ruda
Ruda, nie wiesz wszystkiego to daj innym żyć. Oki i nie bądź jak Darek.

Re: Panie Szuw

Marianna Ruda
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez A.łagodna :)
Powodzenia Ano...kolejny zlowiony:)))))) masz w tym specjalizacje?  Wyrwac chocby nie wiem co:)))) pozalowania godne...Takas glodna?? Przeciez tam masz tyyyylu przystojniakow:))malo??

Re: Panie Szuw

Marianna Ruda
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez A.łagodna :)
Niestety...wiem...I nie zabronisz
..
1234567 ... 11