Panie Szuw

A.

Re: Panie Szuw

A.
No jasne i uważasz ze atutem jest ten "ukrywający anonimowy charakter " o tym pan pisze?  dobre sobie. Trzeba mieć raczej charyzme i przysłowiową odwagę jak ja,  a nie jak w twoim wypadku oceniać ludzi anonimowo.

Re: Panie Szuw

Właśnie widać tą  odwagę lierka A- dobre sobie .A kiedy występuje jako osoba zalogowana rozmawia , może nawet ublizać , ktoś potem , tez nie wytrzyma  i odda , a człowiek z charyzmą wyloguje sie kasując wszystkie swoje złe wpisy .Po prostu ANIOŁEK.Czy to jest uczciwe ? Raczej z mojego punktu widzenia NIE.Może ty odebrałas inne wychowanie , ale moje zrozumienie i logika sa  bezbłedne i prawidłowe .Więc nie martw się jesli zasłuzysz na pochwałe i uznanie ja Ci o tym powiem , bez wzgledu na to czy będę Cię lubił , czy nie- badz pewna.

Re: Panie Szuw

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez A.
Nawet strach rozmowiac z Toba jako osobą zalogowaną  , bo też nie grasz uczciwie jak i Szuw. Przyganiał kocioł garnkowi - to chyba znasz.

Re: Panie Szuw

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez A.
I na koniec biedna literko A mam dla Ciebie nick , ktory bedzie twoja wizytówką w zyciu ten nick to NARCYZ. Przyjmij go bez dyskusji bo na niego zasługujesz i nie dziękuj nie trzeba naprawdę :) Znikam stad. Ps, nigdy nie byłem osobą zalogowaną  na Onecie,więc nicku nie moge podac.

Re: Panie Szuw

hiena
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez A.łagodna :)
Co ty piszesz za banialuki?...chcesz porwać  kolegę x na Atlantydę?:))...widziałam tam  już ten nik ....dlatego nie sciemniaj..

Re: Panie Szuw

Hieno badz inteligentna osoba okey ? Ja uzywam duzego X, tam jest raczej mały , komuś sie spodobał moj znak .Ja tam nie jestem i nie bede , obiecuje.

Re: Panie Szuw

Marianna Ruda
Dobry wieczor! Widze ze oboje nie lubimy rozmawiac z anonimami / jak Ty z litera A./ . Skoro tak duzo kontrowersji wzbudza Twoja litera...to czy nie warto to zmienic dla dobra wspolnego?:)Mam zatem propozycje...mozesz przybrac jakis fajny Nick?  Albo niefajny ale...nieliterkowy? ;))

Re: Panie Szuw

Wenus
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez X
Ale z ciebie krętacz. Ponoć nie wiesz co się dzieje w Atlantydzie, a wiesz jaki tam jest x. Tego nawet ja nie wiem a dosyć często tam zaglądałam. KRĘTACZ I KŁAMCA.
1 ... 3456789 ... 11