Panie Szuw

Re: Panie Szuw

Marianna Ruda
Zadtanawiam sie czasem co sie dzieje z Malkolmem X...jak zycie mu sie ulozylo..Mial w sobie taka desperacje...

Re: Panie Szuw

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Inna mama
Inna mama napisał/a
Music-X Nazwa skojarzyła mi się  z dawnym forumowiczem Malcolmem X, chłopak miał jakiś nietypowy smutek w sobie.
Pamiętam Malcolma X, faktycznie chłopak był chyba pesymistą, ale o ile dobrze pamiętam, to słuchał trochę bardziej ostrej muzyki niż kolega Music-X (jeśli niczego nie pokręciłem, to wydaję mi się, że Malcolm X lubił rocka lub metal). Nawet dziewczyny lubił ostre, bo sympatyzował w pewnym momencie z Grzywiastą...

Natomiast preferencje muzyczne Music-X, wydaja mi się trochę bardziej zbliżone w stronę Amigo, Any i chyba Edusia (był taki forumowicz — kolega Bounty i Brunetki). Często, razem z Brunetką lubili sobie posłuchać podobnej muzyki. Ale to tylko takie luźne dywagacje :)

Re: Panie Szuw

da®®io
ja pamiętam z onet-mars nick " Miguel " który krążył blisko Brunetki

Re: Panie Szuw

Słuchaj Venus nie złośc mnie okey ? Widziałem wpisy , ale ich nie rozumiałem , charakterystyczny byl jakis x , ktory ublizył Hienie, troche mnie to zezłościło , ale zauważyłem male x i miałem nadzieje , ze inni tez to widza .Nie jestem stworzony do klamstw i żadam  szacunku od Ciebie.Sama sie przekonasz niedługo , ze mialem rację .Nie wiem czym sie kierujesz i skad w Tobie tyle uprzedzenia do mnie , po prostu dziwie sie .Wszystko co pisalem bylo prawda.Nie jestem zadnym malkolmentem jakims , ani jakims Edkiem , jestem zwykły music.Taki mialem nick.Jedyna inteligentna  tu osoba jest niestety Lwiczka i jej skladam uszanowanie jako kobiecie. Prawda i tak sama zwyciezy.

Re: Panie Szuw

ja pamiętam z onet-mars nick " Miguel " który krążył blisko Brunetki
Miguel to Eduś :)

Re: Panie Szuw

Przygotuj sie na  przeprosiny Venus , ja nie musze poslugiwac sie klamstwem dosc mam w sobie siły  i odwagi  by go nie uzywac.Jeszcze wpadne kiedys.

Re: Panie Szuw

da®®io
X jestes fantastą-kobieta nie przeprasza tylko zalotnie trzepie rzęsami i oczekuje na kwiaty:)
po co Ją stawiasz w takiej sytuacji? powiedziałes ze nie bywasz na Atlantydzie, a jednak twierdzisz, ze wpisy tamtejsze są ci znane-więc ocena Wenus tej twojej niekonsekwencji jest uzasadniona

Re: Panie Szuw

Wenus
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez X
Raz piszesz tak. raz tak, a teraz jeszcze siak. Nie jesteś wiarygodny, nie wzbudzasz zaufania jako rozmówca - i o czym tu dyskutować? Nie wiem w co grasz, ale mnie to nie interesuje. Bay :)
1 ... 67891011