Zgubił mi się Loczek, widział ktoś Krzysia?🙄

Zgubił mi się Loczek, widział ktoś Krzysia?🙄

Jola
Dał znać, że jest na Multi, a ja nie widzę 🙂

Re: Zgubił mi się Loczek, widział ktoś Krzysia?🙄

Wenus
Cześć Jolu :) Ja też mam loczki tylko takie bardziej gęste :)

Re: Zgubił mi się Loczek, widział ktoś Krzysia?🙄

hej, jest juz tutaj i się rozgląda co było grane - Ty Jolu tez musisz troche nadrobic zaleglosci, ps.dzięki za wsparcie:)

Re: Zgubił mi się Loczek, widział ktoś Krzysia?🙄

Hejka Darku, a na drugie Krzyś zapewne😉
A włos bujny ha ha, afro czy cuś,.jak to czesać 🙂

Re: Zgubił mi się Loczek, widział ktoś Krzysia?🙄

Wenus
Krzysia ;)
Dario mi zrobił taką ądulację :D

Re: Zgubił mi się Loczek, widział ktoś Krzysia?🙄

Wenus napisał/a
Cześć Jolu :) Ja też mam loczki tylko takie bardziej gęste :)
O rety Wenus, myślałam że to Darek do mnie napisał, macie podobne awatary😂
Sorki🙄

Re: Zgubił mi się Loczek, widział ktoś Krzysia?🙄

Wenus
Coś Ty, on jest łysy jak kolanko ;)

Re: Zgubił mi się Loczek, widział ktoś Krzysia?🙄

Wenus napisał/a
Krzysia ;)
Dario mi zrobił taką ądulację :D
Hahaha, właśnie się zorientowałam Krzysiu😅
Jak ta płochliwa dama z Wołodyjowskiego 🙂

A Dario jest Miszcz, wystarczy z nim chwilkę porozmawiać i czasem nie tylko loczki się skręcają 😉
1234 ... 6