Zmęczyliście mnie - róbta se co chceta

Re: Zmęczyliście mnie - róbta se co chceta

informuję, ze trolli będę tępić wyłącznie na swoich wątkach, a na innych niech się tworzy kiła i mogiła - ja tutaj nie zamierzam się z wami uzerać

A więc jednak chodzi o to, że Twoja nazwijmy nadgorliwość nie została entuzjastycznie przyjęta.

Widzisz, tym jednym wpisem potwierdziłeś, że tu ma być jak Ty chcesz, a jak nie to foch.

Dopóki jesteś moderem Darek, to Ciebie bardziej niż innych obowiązuje przestrzeganie regulaminu.
Regulaminu forum,  a nie tego co Ty sobie wymyślasz pod swoje widzimisię.

Re: Zmęczyliście mnie - róbta se co chceta

nie chcecie watkow z życzeniami to NIE obejdzie się - lubicie tlumnie wlazic ludziom na łeb - chyba juz tak macie z magi i marsa - zrazilem się do was

Re: Zmęczyliście mnie - róbta se co chceta

Hehehe
Ten post był aktualizowany .
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Anna.

Re: Zmęczyliście mnie - róbta se co chceta

Jola
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Anna.
Anna. napisał/a
Jakimi "WAMI" ? Zaginionymi? Przegonionymi? Zniechęconymi?
Policz na palcach ilu nas było i zadaj sobie pytanie kiedy zaczęli znikać.

Darek jest w "innym świecie", podeptano babki z piasku, to zaczął odgrażać się łopatką 🤗

On nie czyta tego co my piszemy, zafiksował się na swoje wizje forum dlatego trudno z nim o dialog.
Może podrzucić zestaw Lego dla chłopców, jak myślisz Aniu?  :)))

Re: Zmęczyliście mnie - róbta se co chceta

Anna.
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Hehehe
Jesteście tu obcym ciałem delikatnie mówiąc:))

Niestety, przekonałam się o tym gdy zaczął mi PANIOWĆ, potem Hiena stała się Panią, a teraz Jola ;-).

Re: Zmęczyliście mnie - róbta se co chceta

Anna.
Jolu, ja bym zaczęła od czegoś prostszego, Lego to jednak masa elementów, tyle segregowania ;-). Może zestaw małego majsterkowicza i równo przycięte deseczki ;-)?
12