Znacie opuszczone miejsca? Tzw. Urbex :)

Znacie opuszczone miejsca? Tzw. Urbex :)

sputnik
Ten post był aktualizowany .
Takie moje hobby do zwiedzania -mogą to być stare fabryki, koszary, cegielnie, szpitale, bunkry, budynki obojętne :) Coś mało znanego bez względu na lokalizację. Będę wdzięczny :) Na zachętę zobaczcie sobie jeden z filmów jakie wyłowiłem https://youtu.be/qJNF_-0HS4s

Czarne msze w opuszczonym pałacu - Urbex History

sputnik
Uwielbiam zwiedzać opuszczone miejsca :) Ale czasem mam lęki -agresywni bezdomni, ćpuny itp. Ale są miejsca nawiedzone jak np. Szeligowska 32 w Warszawie. Miałem dla Was nagranie ale się zapętliło i guzik. Często natrafiam na miejsca kultu i bachanalii. Znalazłem nowy materiał https://youtu.be/3aR7r1n2WU8

Re: Czarne msze w opuszczonym pałacu - Urbex History

Lothar.
Ciemna strona kusi >;D Hmm i to nie zawsze moralne osoby, a tam nie ma żartów, bardzo łatwo się stoczyć i folgować własnym niskim pragnieniom. Jak cię pilnują i nie masz możliwości nagrzeszyć to jest lżej bo musisz uważać :) a jak nic poza własną moralnością cię nie powstrzymuje a hmm właściwie świat tylko zachęca? To ciekawa prawdziwa próba >;DD  Co do agresywnych pijusów to po co nawiedzać ich nory? Czy wiesz jak śmierdzą ich barłogi i czego tam nie ma? Nie wolno tego dotykać, zostawiają tam pułapki a nawet jak widzisz kogoś kto zemdlał nie zaglądaj w poszukiwaniu dokumentów czy komórki bo pułapki mogą zarazić aids hpv hcv świerzbem. Ostrzegano mnie ratownicy zrobili się ostrożni po hmm doświadczeniach. Nie lepiej zdobywać piękne góry? Lub lasy? W norach od dawna nic ciekawego nie ma, a jak lubisz adrenalinkę to ćwicz na skałkach zobaczysz jak często będziesz na dole >;DD

Re: Czarne msze w opuszczonym pałacu - Urbex History

kapitanwojtek
Lothar. napisał/a
[...]
Wiem, wiem, to ciebie podnieca... wolisz byc niepilnowany, anonimowy, uzbrojony w rekawiczki i kalosze...  Wiesz jak smierdza ich barlogi i jak omijac pulapki:::  Robia sie bardziej ostrozni, zbijaja sie w grupy... Kraj musi byc CZYSTY!
Jestem bardzo wyksztalcony, tolerancyjny i inteligenty jak kazdy Prawdziwy Polak. Moja praca to net. W wolnych chwilach zajmuje sie magia, bieganiem noca po lesie i degustacja produktow z wlasnej destylacji. Mam  jacht i zeglujac w oparach glosno spiewam szanty.

Re: Czarne msze w opuszczonym pałacu - Urbex History

Wenus
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez sputnik
Dobry wieczór :) A ja mam tylko małe pytanko; po co się wchodzi do takich miejsc ???

Re: Znacie opuszczone miejsca? Tzw. Urbex :)

da®®io
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez sputnik
jestem u sputnika i tutaj wszystko jest w porządku i ok:) ja niczego niepokojącego nie widzę-wątek jest stabilny:)

Re: Znacie opuszczone miejsca? Tzw. Urbex :)

Wenus
Nie wiem co się stało, ale po Twoim wpisie to teraz i ja mogę wyświetlić ten link i już nic mi nie "lata"

Re: Znacie opuszczone miejsca? Tzw. Urbex :)

da®®io
czyli zabawiliśmy się w doktora:)))
12