Znów gorączka 38,9!

Sputnik
Poinformowałem moich Przełożonych o zaistniałej sytuacji.

O co tu KAMAN???!!!

Muzyczka!

Re: Znów gorączka 38,9!

Sputnik
Tak wiem, że to będzie pożywka dla "obłąkanej speluny" :)
No ale trudno..
Co zrobić?!!!

Re: Znów gorączka 38,9!

Sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sputnik
Nikomu nie życzę covida! Wypluwacie płuca na wierzch.

Dobry film polecam...

Re: Znów gorączka 38,9!

Sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sputnik
Jeżeli Ktoś z Was myśli, że covid to jakaś histeria lub zwykła grypa i inna fanaberia to zapraszam :) Nie! Wróć to tempo! Najgorszemu wrogowi nie polecam!!! Najgorsze to duszności, że płuca można wydmuchać. Temperatura ciala tak okrutna, że ręce trzymam jakby popalone. Ktoś powie by okno otworzyć...
Zimno wtenczas i telepie jak delirce której w życiu nie przeżyłem.

Mój głos przypomina zachrypniętego zombie :)

Wykonałem 3 halo i nikt mi nie dał wiary, że to ja :)

Palić mi się chce, że ja pierdziu ale nie mogę się zaciągnąć :/

Wodę mam, żarcie też...

Przy pierwszym "halo" Ktoś mi powiedział by sobie herbatę z cystrną sobie zrobić :)

To NIE DZIAŁA!

2 Halo.  Aspiryna i do łóżka... A gdzie ja kurwa jestem????!!!

3 Halo. Poradnia bo już nie jest dobrze... I?

Jest...

Re: Znów gorączka 38,9!

Sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sputnik
Fajno! Ledwo się wygramoliłem ze swojej nory do TAXI by jechać do /nazwijmy to/ punktu medycznego.

Zmierzyli mi temperę "37.8" i  w tył na lewo. DO WIDZENIA!

Cała operacja trwała 3h.

Recepata? Aspiryna i do wyra..

Pozdrawiam :) Kuźwa...

Może pomoże.

Re: Znów gorączka 38,9!

Przyłaszczka
Co można rzec w takiej sytuacji. Jesteś kolejnym przykładem na to, że szczepionki nie działają.
Zdrówka życzę:)
𝙏𝙧𝙖𝙬𝙮 𝙣𝙞𝙚 𝙢𝙖 🤣🤣🤣

Re: Znów gorączka 38,9!

Re: Znów gorączka 38,9!

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Przyłaszczka
Przylażczka napisał/a
Co można rzec w takiej sytuacji. Jesteś kolejnym przykładem na to, że szczepionki nie działają.
Zdrówka życzę:)
Szczepionki działają, tyle że nie w 100%.
Z badań wynika, że ich skuteczność wynosi 60% do 70% (o ile dobrze pamiętam z artykułów, które czytałem).
Więc nawet zaszczepieni mogą zachorować na COVID, jednak szczepionki powodują, że przebieg choroby jest łagodniejszy :)