Znowu ciekawe rzeczy na niebie

Re: Znowu ciekawe rzeczy na niebie

Kawusia

Słońce połączy się dziś z Uranem o 21:55.
Warto zrobić mały krok w kierunku swoich marzeń✨
Może być coś, co pomoże przerwać trwający marazm.
Wyjdź na spacer, posłuchaj wiatru, poćwicz jogę, zapisz się na ten kurs, o którym myślisz od dawna. Zadzwoń w końcu do rodziców, sięgnij po tę książkę, która leży od roku nie ruszona.
To może być ten pierwszy dzień reszty Twojego życia, kiedy coś zmienisz!
Kiedy Słońce spotyka się z Uranem, chcemy być sobą, chcemy wyrażać siebie bez żadnych ograniczeń, a kiedy łączą się w znaku Byka wpływają też na zmianę naszego podejścia do pieniędzy, do wartości jakimi kierujemy się w życiu, a co najważniejsze wspierają naszą pracę nad akceptacją siebie, nad poczuciem własnej wartości✨
Dobrze czujesz Lwico ,czas na zmiany. Ja dostałam dziś 3 tomy książki które napisała moja nie dawno poznana znajoma, z którą się w dziwny sposób zaprzyjaźniłam i pierwszy Tom przeczytałam cały ,nawet gotując obiad zerkałam na strony książki, tak mnie wciągnęła. Czekała na moją opinię ,więc z czystym sercem mogę jej dać wsparcie ,bo wiem że jako pisarka realizuje się jak Najwyżej. A przy okazji zyskałam zajebistą koleżankę.Nie wiem skąd Ci ludzie mi się trafiają ,chyba z kapelusza

Re: Znowu ciekawe rzeczy na niebie

Kawusia
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Przyłaszczka
Przylażczka napisał/a
Kawusia napisał/a
Wychodzimy z Pełni w skorpionie i zaćmień, wchodzimy W Wenus w Raku Od 7.05 -5.06
To czas kreowania wymarzonego domu ,wszelkie zmiany ,remonty i nowe stylizacje. Możemy mieć ochotę żeby coś przemalować ,przemeblować. Wenus w Raku to energia miłości i troskliwości. Rośnie potrzeba zaopiekowania się domem  i rodziną ,ale też przynależnością do korzeni. To czas pracy  z rodem i programami idących od naszych przodków. Nie trzeba robić remontu w domu by poczuć się dobrze ,czasem wystarczą świeże kwiaty w wazonie.
Wenus w raku. Czyli mój czas
Fajnie.
Dziękuję, że to powiedziałaś, Kawusiu.
To dobry czas

Re: Znowu ciekawe rzeczy na niebie

MaryLou
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kawusia
Mam podobnie jak Ty z tym spotykaniem ciekawych,intrygujacych osob...A znajome pisarki i ich ksiazki to juz norma...
Swiat jest pelen pieknych ludzi,a ze piekno i dobro przyciaga sie wzajemnie,wiec..No cóz...:)))

Re: Znowu ciekawe rzeczy na niebie

Przyłaszczka
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kawusia
Świetnie, dziewczyny, idźmy więc w stronę marzeń, czego życzę i Wam i sobie
🦋🦋🦋

Re: Znowu ciekawe rzeczy na niebie

Kawusia
Nów Księżyca w Byku 19.maja.W końcu po ostatnich tygodniach napięcia ,teraz wreszcie odetchniemy  z ulgą. Poczujemy gotowość na nowe początki. Jak wiadomo Bykiem rządzi planeta Wenus która przenosi naszą świadomość na tematy związane z miłością i sztuką, luksusem i finansami. To co zasiejemy w tym Nowiu przyniesie już pierwsze zamierzone efekty  w trakcie kolejnej pełni. Mimo że ten Nów przyniesie sporo pozytywnych zmian to jednak może się dopraszać ten czas od nas spojrzenia w głąb siebie i takiej wewnętrznej analizy ,tylko po to by posprzątać po starej gęstości. Majowy nów w Byku koncentruje nas na rzeczach przyjemnych. Pomaga spełnić intencje dotyczące świata materialnego. Mimo że uparty Byk broni się przed zmianami bo jest przywiązany do rutyny i komfortu ,to jednak teraz będzie musiał przeprojektować swoją rzeczywistość. Pamiętamy że w ubiegłym roku w kwietniu wybuchła pandemia i wtedy Nów w Byku wymusił na nas całkowitą zmianę życia ,czy będzie tak i tym razem? zobaczymy.
To uziemianie się w Byku potrząśnie rzeczami które do tej pory było stabilne i pewne. Czy tego chcemy czy nie to trzeba wyjść ze strefy komfortu ,bo i ziemia ,nasze ciało reagują na fazy księżyca. Uspokoimy się i docenimy to co przynosi życie ,by czegoś nie przeoczyć.
Uważam że po tym czasie zaćmień należy się nam coś miłego od życia.
12