Zrobił TO!!! Robert Lewandowski najlepszym piłkarzem świata FIFA w 2020

Re: "Nie Cristiano Ronaldo, nie Lionel Messi: najlepszym piłkarzem 2020 roku jest Robert Lewandowski."! :)

Jola! :)
Ten post był aktualizowany .
Nieee, no nie przed samym Ratuszem, to jakby w Gdańsku na Długiej, albo w Krakowie na głównym rynku...:))
Musi być "intymniej"...😏

W Monachium jest wiele miejsc udostępnianych pod Octoberfest, plac testowy też nie jeden...ja byłam dokładnie przed figurą Patrona Bawarii...patrz na 2 pierwsze zdjęcia moje, kolejne dwa z net.

Re: "Nie Cristiano Ronaldo, nie Lionel Messi: najlepszym piłkarzem 2020 roku jest Robert Lewandowski."! :)

Jola! :)
Ten post był aktualizowany .
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez MaryLou
MaryLou napisał/a
Bo to jest SF/////
Pozdrow Anke:)) Usciskaj Lewego:))
Plac?ten pod ratuszem?
Nieee...wole pamietac Monachium takim jakim go widzialam kilka lat temu:)
Ze sklepu w parku olimpijskim  tez kubeczek Bayernu przywiozlam....Z wiezy rozciaga sie piekny widok na Monachium..Polecam:)
https://www.youtube.com/watch?v=6NIRmz_rfFQ

Lwiczko, na wieży telewizyjnej nie byłam, zawsze wydaje mi się, że mam czas, a teraz ten świrus....😞

Plac testowy właśnie bliżej Olympiapark, wieży, stadionu...na pewno widok niesamowity, fajnie, że miałaś okazję zerknąć z góry!😏👌

Re: "Nie Cristiano Ronaldo, nie Lionel Messi: najlepszym piłkarzem 2020 roku jest Robert Lewandowski."! :)

MaryLou
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez MaryLou
Z kronikarskiego obowiazku podaje wyniki głosowania:

Trenerzy:
Lewandowski – 554

Ronaldo – 186

Messi – 196

Kapitanowie:
Lewandowski – 631

Ronaldo – 259

Messi – 207

Dziennikarze:
Lewandowski – 807

Ronaldo – 153

Messi – 103

Kibice:
Lewandowski – 679,997

Ronaldo – 457,905

Messi – 356,950

Wobec tak miażdżącej przewagi napastnika Bayernu i reprezentacji Polski trudno mówić o przypadku czy szczęściu. Lewandowski po prostu swoją pracą i osiągnięciami zasłużył na ten tytuł. Nawet jeśli nie wszyscy mają takie same zdanie.

123