Zwierzaki: Wiewiórka i jastrząb na linie

Re: Zwierzaki: Wiewiórka i jastrząb na linie

Sputnik
Bailey jest w moich sybkrubcjach :) Jak i Alica the Fox...

Re: Zwierzaki: Wiewiórka i jastrząb na linie

„Przemiłe zwierzaki - kawie domowe - dr Artur Zagajewski”

Re: Zwierzaki: Wiewiórka i jastrząb na linie

„Schronisko dla psów gdzieś w przedmieściu miasta Sumy”.

„Moja przyjaciółka z Kijowa  Lyudmyla Dyachenko którego za nic na świecie nie chce opuścić napisała w krótkich słowach:

Trochę o Ukraińskich kobietach (i wilkach):

Schronisko dla psów gdzieś w przedmieściu miasta Sumy. Podjeżdża samochód, wychodzi z niego pani i mówi:

Niedaleko od miasta biegała haski, chyba ją rzucili właścicieli.

Trochę smutna i trochę agresywna była.

Szkoda ją było, biegałam po polu aby złapać. Weźcie ją proszę do siebie.

Weterynarz otwiera drzwi i ochujewaje.

Z tyłu na siedzeniu siedzi wilk!! Prawdziwy. Duży. Szary wilk.

I ma takie same ochujewsze jak u weterynarza oczy!!!

Kobieta gołymi rękami złapała wilka bo on się wydawał trochę smutmy!

Kacapy, wy do kogo z wojna przyszliście!!!!" 😎🤣
I kto z nimi wygra?”

Źródło posta: https://www.facebook.com/izabela.zdolinskamalinowska/posts/5419861921379922

Re: Zwierzaki: Wiewiórka i jastrząb na linie

„Kot dbający o bezpieczeństwo”

„Kot dbający o bezpieczeństwo korzysta z przejścia dla pieszych na ruchliwej drodze”.

https://streamable.com/du9543

PS. Osobiście widziałem podobne zdarzenia na żywo, w realu (z kilka razy), ale z psami czekającymi grzecznie  aż zapali się zielone światło. Ciekawe czy te zwierzaki robiły to świadomie, czy to tylko zbieg okoliczności. Jak myślicie? :)