Zwykły wsiowy targ z dyszlem i jajami

Biegnij Lola biegnij
Ten post był aktualizowany .
Nadziwić sie nie mogę, że fora, takie jak to, które załozyła [wymoderowano słowo obrażające Serenity] tętnią jeszcze życiem, toć to czysty folklor w sieci jest. Stare przekupki w chustkach  na głowach, kasakach i spódnicach do kostek  rozprawiają o psychologii, książkach, filmie jednocześnie grzebiąc w swoich wiklinowych koszach sięgają po skrzętnie wyliczony mendel jajek i podają klientowi. Panowie oparci o dyszel z dumnie zadartą do góry głową wymieniają zalety swoich koni, od czasu do czasu zgarniając z wozu szuflą do wora piękne, dorodne ziemniaki, wychodowane za domem. Co jakiś czas z targu dobiega przeraźliwy jazgot, który w kulminacyjnym momencie potrafi zrobić dziurę w głowie, człowiek ma wrażenie, że pędzi ku niemu stado rozszalałych indorów, a to tylko zwykła  sprzeczka o to kto jest najładniejszy i najmądrzejszy we wsi i kto komu czego zazdrości.   I tak dzień po dniu wychodzą na targ, ustawiaja wiklinowe kosze z jajami, zdejmują płachty z załadowanych na wozy ziemniaków i żyją, żyją na targu w sieci.

Re: Zwykły wsiowy targ z dyszlem i jajami

Kpt.Wojtek
Fajna opinia Lola i trafna, ale nie do nas wszystkich.

Re: Zwykły wsiowy targ z dyszlem i jajami

Biegnij Lola biegnij
Kiedy do was dotrze, że nie interesują mnie żadne wasze opinie na mój temat, ani te dotyczące mojego wulgarnego, agresywnego zachowania, które rzezcz jasna ma swoją przyczynę i dobrze wiecie co to za przyczyna, ani te dotyczące szeregu moich chorób psychicznych przez was zdiagnozowanych, a w szczególności te, w których mnie  chwalicie, bo to oznacza, że coś nie tak ze mną! Co do waszej "sympatycznej" koleżanki, która założyła targowisko próżności , kompletnej , odmóżdżonej ignorantki z ego większym od ego Wałęsy, który sam obalił komunizm i wprowadził w Europie jedną walutę, to ona musi zrozumieć, że wybór miedzy wejściem a nie wchodzeniem do jej kurnika należy do mnie, nie do niej. Nie piszę tam, bo zwyczajnie nie chcę, a  dlaczego, to już w skrócie chyba wyjaśniłam w tym i w startowym poście.

Re: Zwykły wsiowy targ z dyszlem i jajami

Lolus, kochanie, a kiedy do ciebie dotrze, że [wymoderowano], i że zostałaś z tego forum wyproszona?
 Przepraszam wrażliwych za słownictwo, ale to najłagodniejsze w tej chwili słowa, jakie przychodzą mi do głowy, gdy czytam Lolkę. Ostrzejszych nie użyje, bo musiałbym sam siebie zbanować

Re: Zwykły wsiowy targ z dyszlem i jajami

Biegnij Lola biegnij
Kiedy zostałam wyproszona? O ile dobrze pamiętam, zostałam jedynie zakwalifikowana jako osoba chora psychicznie, wulgarna i chamska, o wyproszeniu nie było mowy, chyba, że coś pominęłam.

Re: Zwykły wsiowy targ z dyszlem i jajami

Biegnij Lola biegnij napisał/a
Kiedy zostałam wyproszona? O ile dobrze pamiętam, zostałam jedynie zakwalifikowana jako osoba chora psychicznie, wulgarna i chamska, o wyproszeniu nie było mowy, chyba, że coś pominęłam.
Ja mam lepszą pamięć:

PS. Poza tym Lola jest "zbanowana" do 1 marca — i każdy jej komentarz, który zobaczę, będzie skasowany.

To z tego wątku <<--

Tylko "PS." dopisałem później, więc mogłaś faktycznie nie zauważyć tej mojej deklaracji. A odstąpiłem od niej, ponieważ zauważyłem, że później Twoje zachowanie się trochę poprawiło. Natomiast jesteś nadal zawieszona w prawach i obowiązkach ucznia, pfu, wróć, w prawach i obowiązkach forumowicza, i w każdej chwili mogę wrócić, do tego, co napisałem (jeśli będziesz obrażała forumowiczów z tego, czy innego forum)

Re: Zwykły wsiowy targ z dyszlem i jajami

Biegnij Lola biegnij
Szuwar moje zachowanie i refleksja  względem was nie uległa zmianie! To, że nie używam wulgaryzmów nie oznacza, że przestaliście być najgorszą [wymoderowano] jaką poznałam

Re: Zwykły wsiowy targ z dyszlem i jajami

Wiadomo, każdy ma jakiegoś bzika!