ale widok:) - pis na kolanach:)

modlą się pod figurą, a diabła mają za skórą

Re: ale widok:) - pis na kolanach:)

oni powinni klęczeć na grochu:)

Re: ale widok:) - pis na kolanach:)

Madziunia
Jeden klęczy 2 x.

Re: ale widok:) - pis na kolanach:)

Madziunia
I skąd takie powiedzenie? Pewnie wnikliwy czytelnik Biblii zauważył, że figur autor Biblii nie lubi.

Re: ale widok:) - pis na kolanach:)

i znów prezydent klęczy-ciągłe pokazywanie tego to już przegięcie-mnie to oburza

-jestem ciekaw co o tym mówi
" protokół zachowania się " Głowy Państwa

Re: ale widok:) - pis na kolanach:)

A juz myslalalam  ze ominie mnie ten obrazek// Nie wchodze dzis celowo do salonu gdzie kroluje Powstanie w tv / spoko..jednomyslnosc w rodzinie jest a ogladanie na zasadzie co tam znow wymysla//..a tu taki myk zapodajesz...:)Kazdego normalnego to wkurza. Klecznik narodowy rzecz jasna a nie Powstanie.

Re: ale widok:) - pis na kolanach:)

Ryo2
Powstanie? Ono mi sie ostatnio kojarzy nie z klęcznikami tylko z tym kawałkiem. Uwielbiam go po prostu ;))

Re: ale widok:) - pis na kolanach:)

Jaroslaw Wielki probowal wstac z kolan, wiele razy. Jednak o. Rydzyk dysponuje wieksza moca!