blisko Ziemii przelatuje coraz więcej asteroid

Re: blisko Ziemi przelatuje coraz więcej asteroid

MaryLou
Ostatnio ogladam sporo filmow katastroficznych,wiec az mnie ciarki....brrrrr...Zrobil na mnie wrazenie film o wirusie wprowadzonym w siec satelitow krazacych nad ziemia...Niby film SF zrobiony w 2017,/nie pamietam tytulu/a rzecz dziala sie w...2019r..To JUZ sie dzieje....

Re: blisko Ziemi przelatuje coraz więcej asteroid

da®®io
hej Lw. ja nie poruszam tego tematu pod kątem katastroficznym  ale ze względu, że takie zagadnienia kosmiczne mnie bardzo interesują - a tak apropos to znajdz sobie na google temat Apophis - to dopiero bedzie dramat, gdy 13.04.2029 r. taki potwór wielkości 300 metrów przeleci w odległosci 20000 km od Ziemi
https://pl.m.wikipedia.org/wiki/(99942)_Apophis

Re: blisko Ziemi przelatuje coraz więcej asteroid

MaryLou
Dzięki,obejrze sobie kiedys.. U nas upał,czas na nature,pozdrawiam:) Ciekawy temat poruszyles,bo my sobie spokojnie zyjemy/ poza polityka polska/ a nad nami ciemne chmury....///Pozdrówka! PS. Pilka rodzima moje chlopaki sie interesuja,ciagke cos tam gadaja,ale ja to tylko..Lewego chwale;)/// No i jest dysonans:)))Nawet nie wiem co tam sie dzieje.Wiem tylko ze koszykowka AZS nam padła..Klub zbankrutowal.
Ida

Re: blisko Ziemii przelatuje coraz więcej asteroid

Ida
Przelatują i będą to robić jeszcze  długo po  nas,  nie martwy się na zapas.
🙋

Re: blisko Ziemi przelatuje coraz więcej asteroid

i znowu w okolice Ziemi zawita kosmiczny gość
" Astronomowie przewidują, że 14 września obok naszej planety
przeleci asteroida 2000 QW7. Jej wymiary ocenia się na 300
na 650 metrów. i jej gabaryty są zbliżone do  najwyższego budynku na Ziemi - Burdż Khalifa -
Według obliczeń naukowców asteroida ta przemierza przez kosmos z
prędkością ponad 23 tysięcy kilometrów na godzinę.
14 września około godziny 1:54 w nocy przeleci w odległości
około 5,3 miliona kilometrów od naszej planety "

Re: blisko Ziemi przelatuje coraz więcej asteroid

jutro w odleglości 350 mln km od Ziemi przeleci z v=30 km/s  " międzygwiezdna kometa " której lodowo-pyłowy ogon będzie sie ciągnąc na przestrzeni przeszło 150 000 km - " gość "  ten  prawdopodobnie przybył z układu gwiezdnego oddalonego ok. 13 lat swietlnych i bedzie obecny przez pół roku 2020 w naszym Ukladzie Słonecznym w pasie pomiędzy Marsem a Jowiszem

https://www.google.com/search?q=kometa+borisow&

Re: blisko Ziemi przelatuje coraz więcej asteroid

da®®io
wlaśnie teraz czyli w sobotę w samo południe blisko Ziemi przeleci znów sporych rozmiarów asteroida - Obiekt ten ma 1 km. średnicy i pędzi z v=54 000 km/h w odległości ok. 6 mln km od naszej planety

Re: blisko Ziemi przelatuje coraz więcej asteroid

da®®io
We wtorek w sasiedztwie Ziemii przeleci sporych rozmiarow asteroida - zbliży się ona na odległość 0,6 miliona mil od powierzchni naszej planety. Olbrzymia skała o nazwie 2024 ON o srednicy ponad 300 metrow pedzi z predkoscią 8 km/s
12