Trochę mi się już nie podoba

Przyłaszczka
ten obrazek z bramką i flagami. Nie chciałabym Ci przeszkadzać, Szuwarku, w ważnych sprawach. Ale to już tak długo wisi, a było tak dawno. Pewnie nie zaglądasz tu, to zapomniałeś, że tak to wygląda, takie zakurzone forum...
Gdybyś jednak znalazł chwilę, to będę wdzięczna. Pozdrawiam :)
🦋🦋🦋

Re: Trochę mi się już nie podoba

MaryLou
Oj tak...Szuwarka wcielo..:)) Moze jeszcze zdazy jakis letni obrazek wrzucic...Lata jeszcze caly miesiac:)

Re: Trochę mi się już nie podoba

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Przyłaszczka
Przyłaszczka napisał/a
[...]
Hej Przyłaszczko,
Nie przeszkadzasz — miło Cię czytać i dziękuję za przypomnienie o zakurzonym obrazku i forum.
Faktycznie nie miałem czasu na zmianę obrazka oraz czytanie i pisanie.  Natomiast co do zaglądania na forum, to się nie mogę zgodzić, ponieważ zaglądam codziennie i sprawdzam, czy nie ma spamu (czasami pojawiają się jakieś angielskojęzyczne linki spamowe, to je kasuje). Chociaż tyle mogę zrobić dla forum, ale obiecuję sobie poprawę :)

Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za motywacje do zmiany obrazka! :)

Re: Trochę mi się już nie podoba

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez MaryLou
MaryLou napisał/a
Oj tak...Szuwarka wcielo..:)) Moze jeszcze zdazy jakis letni obrazek wrzucic...Lata jeszcze caly miesiac:)
Cześć Lwiczko,

Miło widzieć Twoje literki, zdążyłem wrzucić letni obrazek, udało się,
Tobie też dziękuję za motywację! :)

PS. Przy okazji składam Ci najserdeczniejsze życzenia z okazji imienin i urodzin, które niedawno obchodziłaś, przepraszam, że dopiero teraz! :)

Re: Trochę mi się już nie podoba

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Przyłaszczka
"Entzückender kleiner Schmetterling - uroczy mały motylek. Język prawdziwych romantyków. Dobra muza, świetny obraz!"

Re: Trochę mi się już nie podoba

Przyłaszczka
szuw napisał/a
Przyłaszczka napisał/a
[...]

Dziękuję, Szuwarku:)
Dużo, dużo lepiej:)
🦋🦋🦋

[...]

A mnie się muza nie za bardzo podoba, ani muza, ani słowa:)
Dobrze mu tak. Polakom Niemki się raczej nie mogą podobać. Inny jakiś gen, Wanda też nie chciała Niemca:)
🦋🦋🦋

Re: Trochę mi się już nie podoba

Dzieki Szu! Za lato wesole i zyczenia!
Wakacjujmy jeszcze!
Przelotem w Poznaniu,nawet jazz na placu Wolnosci zaliczylam...Upal byl..Hotel Merkury daje rade..:)